В COMFY стартувала новорічна рекламна кампанія, яка розроблена разом з креативною агенцією Banda.
Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!
Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:
В COMFY стартувала новорічна рекламна кампанія, яка розроблена разом з креативною агенцією Banda.
Цього разу креатив вийшов теплим і душевним: COMFY з характерним бренду гумором розповідає історії, близькі кожному. Це історії про те, що хоч раз в житті робив кожен, але про це якось не прийнято говорити вголос.
Кампанія складається з трьох роликів. Старт в інтернеті і на телебаченні — 13 грудня. Креатив реалізовано компанією COMFY, агенцією Banda і продакшн-студією 23/32 Films.
Рекламна кампанія «Збувай, щоб збувалося» говорить про те, що кожній техніці є своє застосування і місце. Навіть коли ці девайси не нові. В основі сюжетів рекламних роликів — типова ситуація, коли покупка нової техніки супроводжується передачею попереднього девайса в якості подарунка комусь із родичів. Бонусом такого підходу є принцип повторного користування (reuse) та екологічність: техніка отримує друге життя і ще довго служить власникам. Слоган кампанії — «Даруй по-красоті. І ріднім, і собі».
Ярослав Чепурняк, Head of Content and Creative: «Те, що Новий рік — особливе свято, якого всі чекають, говорити зайвий раз не доводиться. В цьому році ми разом з Бандою розповідаємо історії, які хоч раз траплялися практично з кожним з нас. Ми назвали їх "Збувай, щоб збувалося". В результаті вийшла справжня, тепла, весела і трохи іронічна новорічна історія».
Тетяна Корнієнко, Head of Marketing Communication: «Моя мама завжди турботливо запитує, коли я збираюся уже купити собі новий телефон. Тому нам не прийшлося довго розглядати чи тестувати класний інсайт ідеї, яку запропонувала Banda. Кожен з нас хоча б раз у житті щось "збував", щоб і у нього здійснилася заповітна мрія про нову техніку. Чарівний новорічний період + класна ідея Banda + крута команда — і все вийшло ПО-КРАСОТІ».
У компанії акцентують, що єдина мета новорічних відео — створити і розділити атмосферу свята і сюрпризів.
Новий рік в COMFY (холодильник): https://www.youtube.com/watch?v=EgnnZwciNnw
Новий рік в COMFY (телевізор): https://www.youtube.com/watch?v=pcfqr6Pc3dw
Новий рік в COMFY (смартфон): https://www.youtube.com/watch?v=PFQ7rFwKFZo
Над відео працювали
COMFY
Marketing director — Наталія Кошова
Head of Content and Creative — Ярослав Чепурняк
Head of Marketing Communication — Тетяна Корнієнко
BANDA
Creative Director — Ярослав Сердюк
Art Director — Ілля Ануфрієнко
Designer — Даня Нестеревіч
Junior Copywriter — Даша Чіркова
Junior Copywriter — Марина Василенко
Junior Copywriter — Катя Ануфрієнко
Senior Account Manager — Дарина Гаврилова
Junior Account Manager — Ольга Скрипка
23/32 films
Executive producer — Lesya Sichkina
Director — Oleg Tomin
DoP — Vlad Voronin
Producer — Mariya Panasyuk
Editor — Viktoriya Dvornikova
Color Grading — Valentin Vernigor
Post production Producer — Maksym Kobzystyi
Post production Studio — Camaradas
Sound — Baker Street