Київське тервідділення АМКУ надало ТОВ «Новус Україна» обов’язкові для розгляду рекомендації.
Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!
Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:
Київське тервідділення АМКУ надало ТОВ «Новус Україна» обов’язкові для розгляду рекомендації.
Так, як встановили у відомстві, ТОВ «Новус Україна» в мережі магазинів NOVUS протягом періоду з 21.05.2019 по 03.06.2019 проводило маркетингову акцію «- 30% НА ВСЕ* ІМПОРТНЕ ПИВО. *При купівлі від 3-х одиниць».
Інформацію про цю акцію товариство розміщувало на плакатах формату А3 при вході в магазини, покажчиках формату А4 на паллетах та стелажах в магазинах, а також над цінниками на імпортне пиво.
Однак, як стверджують в Комітеті, побачивши при вході в магазин NOVUS викладену у такий спосіб рекламну інформацію про акцію, у пересічного споживача може скластися враження про те, що така акція розповсюджується на все імпортне пиво, і, за умови купівлі від трьох одиниць такої продукції, він отримає знижку у розмірі 30 %.
У свою чергу, як повідомив сам суб’єкт господарювання, вказана акція розповсюджувалась на 214 видів імпортного пива, і не розповсюджувалась на 21 вид, при цьому, інформація про види імпортного пива, на яке не розповсюджувалась дія акції доводилась товариством лише до працівників мережі магазинів NOVUS шляхом розсилання електронної інструкції, в якій зазначено, зокрема: «ВАЖЛИВО!!! Позиції, які не беруть участь у акції, вказано у цьому файлі у листі “Акція не поширюється”» (мова оригіналу).
Тобто, як вказує тервідділення АМКУ, наведена у рекламному плакаті інформація « – 30 % НА ВСЕ* ІМПОРТНЕ ПИВО. *При купівлі від 3-х одиниць» містить ознаки неправдивої, оскільки дія акції розповсюджувалась не на всі види імпортного пива.
Таким чином, Комітет вказує, що дії ТОВ «Новус Україна», які полягають у поширенні в рекламному плакаті інформації, про те, що в період проведення акції знижка надавалась при купівлі всіх видів імпортного пива за умови купівлі від 3-х одиниць, містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, а саме: поширення суб’єктом господарювання відомостей, які містять неправдиві дані про особливості реалізації імпортного пива та знижки на нього, що вплинуло на наміри споживачів щодо придбання товарів саме в цього суб’єкта господарювання.
Відповідно Київське тервідділення АМКУ і рекомендувало товариству вжити відповідних заходів для усунення наслідків порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, шляхом забезпечення споживачів під час проведення маркетингових акцій повною, точною та достовірною інформацією щодо умов проведення акцій, в тому числі суттєвих, зокрема, особливостей реалізації товарів у мережі магазинів Novus, що знаходяться у власності товариства, та умов, що сприяли виникненню цього порушення.
https://adslegal.com.ua/antymonopolshhyky-vgledily-oznaky-porushennya-v-marketyngovij-aktsiyi-merezhi-magazyniv-novus/