Вже п'ять років поспіль Hyundai Motor Company входить до рейтингу ТОП-40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2019 компанія повторила свій минулорічний успіх, закріпившись на почесному 36-му місці в рейтингу найбільш цінних світових брендів. Ринкова вартість бренду Hyundai виросла до 14,1 млрд. доларів - це на 4.6% більше, ніж у 2018 році.
Hyundai Motor п'ятий рік поспіль опиняється в лідерах
рейтингу Interbrand
Вже п'ять років поспіль Hyundai Motor Company входить до
рейтингу ТОП-40 світових брендів, який складає Interbrand, провідне
консалтингове агентство в галузі брендингу. У 2019 компанія повторила свій
минулорічний успіх, закріпившись на почесному 36-му місці в рейтингу найбільш
цінних світових брендів. Ринкова вартість бренду Hyundai виросла до 14,1 млрд. доларів
- це на 4.6% більше, ніж у 2018 році.
Компанія
Hyundai Motor вперше увійшла до рейтингу Interbrand у 2005 році - тоді вона
зайняла 85-е місце з оцінкою бренду в 3.5 млрд. доларів. За минулі 15 років
ринкова вартість бренду збільшилася більш ніж в чотири рази - до 14,1 млрд. доларів.
«Прогресивне
зростання ринкової вартості бренду Hyundai стало можливим завдяки активним
інвестиціям компанії в технології водневого транспорту та альтернативного транспорту
майбутнього. Крім того, чітка стратегія Hyundai Motor з розвитку водневого
суспільства і її успішне входження в робототехнічний бізнес наочно
продемонстрували, що компанія активно реагує на зміни, що відбуваються в
індустрії мобільності майбутнього», - сказав Майк Роча, директор по оцінці
світових брендів компанії Interbrand.
Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*
Рік
Загальний
рейтинг
Вартість
бренду ($ млрд.)
2019
36
14.1
2018
36
13.5
2017
35
13.2
2016
35
12.5
2015
39
11.3
2014
40
10.4
2013
43
9.0
2012
53
7.5
2011
61
6.0
2010
65
5.0
«Hyundai
Motor прагне стати лідером в галузі мобільності майбутнього, використовуючи
радикальні зміни, що відбуваються зараз в автомобільній промисловості, для
створення нових можливостей. Роблячи значні інвестиції в майбутнє водневе
співтовариство, а також використовуючи свою технологічну
конкурентоспроможність, Hyundai Motor робить все можливе, щоб зарекомендувати
себе як інноваційний і креативний бренд», - заявив Вон Хонг Чо, директор по
маркетингу компанії Hyundai Motor.
У
світовому автомобільному рейтингу Interbrand 2019 року Hyundai Motor продовжує,
як і роком раніше, утримувати 6 місце, випередивши такі компанії, як
Volkswagen, Audi, Porsche і Nissan.
TOP-10 автомобільних брендів 2019 року за версією Interbrand**
Місце
Компанія
Вартість
бренду ($ млрд.)
1
Toyota
56.2
2
Mercedes-Benz
50.8
3
BMW
41.4
4
Honda
24.4
5
Ford
14.3
6
Hyundai Motor
14.1
7
Volkswagen
12.9
8
Audi
12.6
9
Porsche
11.6
10
Nissan
11.5
*/** Рейтинг Interbrand заснований
на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також
відображає потенційний прибуток кожного бренду.
Компанія
ТOВ «Хюндай Мотор Україна» -
офіційний дистриб’ютор автомобілів бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа
компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний
комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на
рівні кращих європейських і світових стандартів.