Заходи Re:Mark-2019 пройдуть 12-13 листопада у конференц-залі Міжнародного Інституту Менеджменту (вул. Шулявська10/12). Нагадаємо, що другий день Конференції відбудеться завдяки Партнеру – компанії Moneyveo (Швидка фінансова допомога).
Співорганізаторами Конференції виступає редакція першого українського фахового журналу «Маркетинг і реклама» та дослідницька компанія DDI Group.
Запрошуємо всіх охочих взяти участь у конференції.
Замовити квитки можливо за посиланням: Замовити квиток
Заходи Re:Mark-2019 пройдуть 12-13 листопада у
конференц-залі Міжнародного Інституту Менеджменту (вул. Шулявська10/12).
Нагадаємо, що другий день
Конференції відбудеться завдяки Партнеру – компанії Moneyveo (Швидка
фінансова допомога).
Співорганізаторами Конференції виступає редакція першого
українського фахового журналу «Маркетинг і реклама» та дослідницька компанія
DDI Group.
Приймаючим Партнером вже не вперше виступає Міжнародний
Інститут Менеджменту.
Продовжується робота з підготовки Конференції
Re:Mark-2019, підходить до завершення формування програми доповідей, з якою
ознайомимо Вас найближчим часом.
Цього ріку затверджена концепція Конференції: «Повертаємося
до витоків! Обговорюємо дослідження!». Основні доповіді та панельні дискусії
Re:Mark-2019 будуть присвячені саме проблемам інструментів та технологій
маркетингових досліджень.
Традиційно, в якості спікерів на Конференцію запрошені
кращі експерти в галузі маркетингових досліджень: керівники та співробітники
провідних маркетингово-дослідницьких компаній України, замовники маркетингових
досліджень. Та, якщо Ви маєте що сказати щодо інструментів та технологій
маркетингових досліджень, бажаєте виступити з доповіддю, поділитися своїм
досвідом – долучайтеся.
Запрошуємо всіх охочих взяти участь у
конференції.
Замовити квитки можливо за посиланням: Замовити квиток
Співорганізатором Re:Mark-2019 «Повертаємося до витоків!
Обговорюємо дослідження!» виступає провідна українська дослідницька компанія DDI
Group.
З цього приводу Керуючий партнер DDI Group Володимир
Швець зазначив:
– Re:Mark у цьому році, нарешті, повертається до свого первинного призначення. Форум
розгляне багатогранні, дискусійні та довічно актуальні для рісечерів проблеми
інструментів і технологій досліджень. Пройти повз можливість допомогти
головному в Україні форуму з маркетингових досліджень для нас було б
непрофесійно.
Досвід міжнародних дослідницьких конференцій, які мені довелося відвідати за
останні роки, постійно підтверджує актуальність теми інновацій в маркетингових
дослідженнях. Ми, наприклад, плануємо презентувати омніканальну платформу для
проведення опитувань anketa.in.ua. Платформа
призначена для найширшого кола професіоналів аналітичного маркетингу.
Платформа розрахована для роботи як дослідницьких
компаній, так і для самостійного проведення опитування клієнтами. Платформа має
ряд унікальних переваг, з якими можна ознайомитися в Демодоступі, варто тільки
зареєструватися і спробувати цей інструмент в роботі.
Одна з причин взяти участь в такій важливій і потрібній
конференції, - поділитися досвідом роботи, досвідом роботи нашої платформи, і
звісно, подискутувати з колегами на тему інструментів та технологій в
маркетингових дослідженнях. Тема і сьогодні актуальна.