У підприємців склалася помилкова думка щодо email-розсилки, яка заважає використовувати потенціал бізнесу на 100 %. Надсилання листів на електронну пошту клієнтам не спам, а можливість збільшити виторг. У новому кейсі з email-маркетингу компанія Promodo поділилася секретами зростання продажів онлайн-рітейлера Stylus.
Клієнт і Виконавець
Замовник – компанія Stylus.ua – один з провідних рітейлерів побутової техніки, електроніки та аксесуарів на українському ринку.
Виконавець –
команда Promodo
, розвиває бізнес клієнтів в інтернеті з використанням інструментів digital-маркетингу.
Терміни виконання проекту
Початок – 4 квартал 2017 року. Закінчення – 1 квартал 2019 року.
Завдання
Компанія Promodo провела аудит поштового каналу і визначила кілька проблем. Для їх вирішення необхідно:
перевести відправку розсилок в автоматичний режим;
збільшити прибуток від використання email-каналу;
забезпечити зростання залученості наявних передплатників і залучити нових.
Послідовність виконання завдання
Роботу над проектом поділили на етапи:
- Створення нового дизайну листів. Команда Promodo розробила шаблони для користувачів різних вікових груп. Для передплатників 18–25 років – найяскравіші листи, для дорослої ЦА – інформаційні з лаконічним дизайном.
Запуск Welcome-ланцюжка. Серію вітальних листів розробили для залучення уваги нових користувачів. Розсилки послідовно знайомили передплатників з відгуками про товари, запрошували долучитися до соцмереж магазину і перейти на сторінку з акціями.
Сегментація користувачів. Аналіз ЦА дозволив виділити групу активних клієнтів. Це допомогло оптимізувати бюджет email-каналу.
Запуск реактиваційного ланцюжка. Містить серію листів з нагадуванням про магазин і пропозицією перейти на сайт для покупок з промокодом. За допомогою цього інструменту повернулося 5 % неактивних користувачів.
Проведення активних кампаній зі збору передплатників. Для цього команда Promodo встановила callback-віджет і лід-магніт. Останній інструмент – шанс передплатників отримати промокод на знижку.
Визначення оптимального часу для відправки листів. А / В-тестування показало – розсилку краще запускати з 17:00 до 20:00.
Перехід у режим мультиканальності. Для великої бази номерів SMS-розсилок виявилося недостатньо. До них додали відправку повідомлень Viber і появу push-повідомлень у браузерах постійних клієнтів.
Підключення нового тригера системи рекомендацій. Алгоритми враховують переглянуті сторінки, останні відкриті листи і покупки, ім'я, стать і геолокацію користувача. На основі цієї інформації система пропонує клієнту рекомендовані товари.
Використання гейміфікації. Лід-магніт – інструмент для захоплення нових контактів. Після удосконалення механіки гри у користувачів була ще одна спроба отримати промокод на знижку, поділившись email-адресою друга. За допомогою гейміфікації прибуток лід-магніту виріс на 35%.
Запуск святкових проморозсилок. На честь Чорної п'ятниці, Різдва та Нового Року користувачам надсилали вітальні листи та пропозиції в ігровій формі отримати знижку на товар.
Результати
Комплексний підхід до вирішення проблем замовника містив також вдосконалені тригери і тематичні кампанії. Цілі досягнуті – прибуток від email-каналу збільшився втричі. Разом з ним на 150% зросла кількість передплатників, з яких 30 % – активні користувачі. Повну версію кейса можна побачити
тут.