Компанія Robert Bosch Venture Capital приступає до реалізації Фонду IV обсягом у 200 мільйонів євро
Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!
Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:
Компанія Robert Bosch Venture Capital приступає до реалізації Фонду IV обсягом у 200 мільйонів євро
Компанія Bosch також збільшує свої інвестиції в зовнішні стартапи і виділяє підприємству Robert Bosch Venture Capital GmbH (RBVC) 200 мільйонів євро для, так званого, Четвертого фонду. «Формування майбутнього передбачає також розпізнавання гарних ідей на ранніх стадіях і сприяння їхній успішній реалізації. Як провідна компанія в галузі Інтернету речей, ми прагнемо пропагувати перспективні технології, зокрема, штучний інтелект», ─ пояснює д-р Фолькмар Деннер, Голова Ради Правління Robert Bosch GmbH. Компанія RBVCна сьогодні володіє частками в трьох найбільш перспективних стартапах у галузі штучного інтелекту в світі: DeepMap, Graphcore і Syntiant. «Ми не лише інвестуємо в стартапи, ми також співпрацюємо з ними в проектах з відкритих інновацій. Це один із способів, за допомогою якого ми примножуємо наш інноваційний потенціал». Концепція відкритих інновацій дає змогу поєднувати зусилля клієнтів, дослідників, постачальників і партнерів, що згодом інтегрується в інноваційну діяльність компанії.
Компанія RBVC, один з найбільших корпоративних інвесторів у Європі, спеціалізується на стартапах у галузі інноваційних технологій. До її портфелю входять понад 35 організацій, які працюють у галузі систем автономного керування, штучного інтелекту, Інтернету речей і навіть блокчейну.
Відкриті інновації: використання технологічних трендів на ранніх етапах
Щороку спеціалісти з RBVC вивчають понад 2 000 стартапів, однак до відібраного списку потрапляє близько ста. «Ми щороку інвестуємо капітал у 6-10 ретельно відібраних компаній. Крім матеріального забезпечення, ми також пропонуємо компаніям ноу-хау та операційну підтримку. Ми поєднуємо стартапи з підрозділами Bosch», ─ зазначає керуючий директор RBVC Філіпп Роуз. Такі союзи ідуть на користь як компаніям-новачкам, так і самій компанії Bosch. Стартапи отримують можливість стати постачальниками, технологічними партнерами або навіть клієнтами Bosch. Компанія Bosch, у свою чергу, на ранніх стадіях отримує доступ до новітніх технологій та може включити їх у власні інновації. «Відкриті інновації в однаковій мірі є виграшними і для стартапів, і для Bosch», ─ говорить Роуз. «Вони також допомагають нам утримати експертний потенціалу стартапі». Наразі компанія Boschспівпрацює по проектам з відкритих інновацій з понад ста компаніями.
Портфель: мільярдні стартапи та успішні продажі successful exits
Саннівейл (США), Франкфурт і Штутгарт (Німеччина), Тель-Авів (Ізраїль) і Шанхай (Китай): RBVCзабезпечує свою присутність в основних технологічних центрах через власні офіси та контакти. «Ми є глобальним інвестором, який активно працює на місцевому рівні», ─ говорить д-р Інго Рамезол, керуючий директор і виконавчий віце-президент з питань технологій у RBVC. «Ми активно працюємо на різних локаціях і освоюємо ринки. Водночас ми пропонуємо стартапам глобальну мережу, оскільки інвестуємо лише в компанії, які мають відношення до бізнесу Bosch».
До портфелю RBVC входять процвітаючі компанії, які працюють в таких галузях, як машинне навчання, розробка напівпровідників та Інтернету речей. Одним з таких прикладів є британська компанія Graphcore, яка займається процесорами та виробляє на базі штучного інтелекту компоненти, призначені для прискорення комп’ютерного навчання. У 2018 році компанія закрила найбільший в Європі раунд з розміщення венчурного капіталу і зараз оцінюється в 1,7 мільярдів доларів. «Ми підтримуємо Graphcore, починаючи з першого раунду розміщення капіталу і не лише фінансово, але також залучаючи нашу мережу та знання», ─ коментує Рамезол. Інвестиції від RBVC на ранніх етапах отримала також компанія Sensoro, яка на сьогодні є провідним постачальником урбаністичних рішень у галузі Інтернету речей у Китаї. Третім таким прикладом є американська компанія DeepMap, яка виробляє надзвичайно точні карти для автономних транспортних засобів.
Як і будь-який інший інституційний венчурний інвестор, компанія RBVC має на меті в перспективі продати свою частку в стартапі та отримати прибуток. Наприклад, Intel придбав Movidius, виробника процесорних чіпів для комп’ютерного зору, а експерт з питань кібербезпеки Security Matters зараз є частиною компанії Fore Scout Technologies – постачальника послуг у галузі мережевої безпеки.
Контакти для преси:
ТОВ «Роберт Бош Лтд.»
Іванна Черевко
Телефон: +38 044 490-2400
E-mail: Ivanna.Cherevko@ua.bosch.com
Bosch в Україні
Група компаній Bosch працює на українському ринку з 1993 року та є найбільшим постачальником рішень для автомобільної промисловості і вторинного ринку запчастин, а також промислової та побутової техніки.
Продажі групи Bosch у 2017 фінансовому році становлять 74 млн євро. Чисельність персоналу компанії складає 370 осіб (за даними на 31.12.2017 р.). У Львівській області розташований завод з відновлення автомобільних стартерів. У Києві діє сервісний центр Bosch з обслуговування і ремонту електроінструментів. Для співробітників автосервісних майстерень відкрито учбовий центр Bosch. У 2012 та 2013 роках у Львові, Одесі і Харкові на базі технічних вузів створено учбові центри «Академії Bosch»
Bosch в світі
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У 2017 році приблизно 402 000 співробітників (дані на 31 грудня 2017 р.) забезпечили продаж на суму понад 78.1 млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться за чотирма бізнес-напрямками: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Bosch, в якості лідера серед IoT-компаній, пропонує інноваційні рішення для «розумного дому», «розумних міст», підключеної мобільності та підключеного виробництва. Компанія використовує свою експертизу в сенсорних технологіях, програмному забезпеченні, послугах та можливостях власного хмарного сервісу, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих та багатопрофільних рішень. Стратегічна мета групи компаній Bosch – впроваджувати інноваційні продукти та послуги в сфері IoT. Bosch вдосконалює якість життя по всьому світу завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей та надихаючими рішеннями, «винайденими для життя».До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 440 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування компанія Bosch представлена майже у всіх країнах світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 64 500 працівників майже у 125 містах по всьому світу.
Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і www.bosch-press.com або https://www.facebook.com/BoschUA/