За це ТОВ «Мега Лінк» оштрафоване на 68 000 грн Дніпропетровським тервідділенням АМКУ.
Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!
Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:
За це ТОВ «Мега Лінк» оштрафоване на 68 000 грн Дніпропетровським тервідділенням АМКУ.
Так, на ТОВ «Мега Лінк», яке здійснює свою діяльність в межах Дніпропетровської області, зокрема, під торгівельною маркою «Фрегат», до органу Комітету поскаржилось ТОВ «Воля Кабель», яке зазначало, що ТОВ «Мега Лінк» за рахунок повідомлення неточних відомостей в рекламі, отримало переваги в конкуренції по відношенню до інших учасників ринку, зокрема ТОВ «Воля Кабель».
У свою чергу тервідділення АМКУ з’ясувало, що з 15.09.2017 року по 31.10.2017 року ТОВ «Мега Лінк» дійсно проводилась рекламна кампанія послуг доступу до мережі Інтернет, умовами якої передбачається отримання абонентом, який виявив бажання підключитися до мережі на умовах акції «Гроші» та обрав мінімальний строк користування послугою – 12 місяців з дати активації в мережі, подарунку у вигляді грошової суми у розмірі 500 гривень, який абонент отримує через 12 місяців з дати активації в мережі ТОВ «Мега Лінк».
Проте на рекламних плакатах, які повідомляли про акцію, розміщувалось зображення грошових коштів та напис «Платим 500 грн. за подключение к Интернету» (мова оригіналу).
Суттєві ж умови цієї акції, а саме строки її проведення та самі умови (те, що гроші нараховуються по спливу 12 місяців користування послугою, наявність штрафних санкцій та інші) на рекламних плакатах були виконані дрібним шрифтом, який не сприймається споживачами.
Крім того, на деяких рекламних плакатах були взагалі відсутні посилання (*), які б привертали увагу споживачів до дисклеймеру на самому рекламному матеріалі.
Також тервідділення АМКУ провело опитування потенційних споживачів послуг доступу до мережі Інтернет щодо сприйняття ними викладеної ТОВ «Мега Лінк» в рекламі інформації.
За результатами опитування було встановлено, що майже всі опитані (88%) думали, що кінцевий споживач, приймаючи участь в акції, може отримати вказані грошові кошти від провайдера відразу після підключення до мережі Інтернет і тому така реклама могла б вплинути на їх вибір провайдера.
Таким чином, орган Комітету зробив висновок, що поширення неточних відомостей у рекламі щодо умов придбання товару є порушенням передбаченим статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення суб’єктом господарювання, через іншу особу, невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неточних відомостей щодо суттєвих умов акції «Гроші», зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, що могло вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) послуг цього суб’єкта господарювання.
В результаті відомство і оштрафувало ТОВ «Мега Лінк» на вказану суму.
рішення відомства:http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=87502&schema=dnp