Провідне світове аналітичне агентство у сфері IT Gartner включило продукт bpm’online service компанії Terrasoft до рейтингу найкращих CRM-рішень для управління клієнтським сервісом 2018 року — Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center, 2018. Продукти bpm'online входять у Магічний Квадрант Gartner вже четвертий рік поспіль. Із сотень програмних продуктів для управління клієнтським сервісом до рейтингу ввійшли рішення лише 13 постачальників.
Магічний Квадрант Gartner — це щорічне
дослідження, яке визначає поточну ситуацію та напрямки розвитку, а також
ключових гравців у різних сферах світового IT-ринку. Рейтинг дозволяє оцінити
позицію та репутацію вендорів, враховуючи не тільки можливості продуктів, а й
також стратегію компанії, процеси роботи та використовувані технології.
В рамках дослідження експерти Gartner провели
опитування серед користувачів систем по всьому світу. Користувачі bpm'online
високо оцінили наявність готових процесів для організації клієнтського сервісу.
Серед зазначених переваг — прості інструменти для маршрутизації та обробки
звернень. Також вони відзначили легкість настройки та кастомізації системи, її
масштабування, безпеку та гнучкість розгортання — як у хмарі, так та на власних
серверах клієнта.
«Для нас велика честь четвертий раз увійти у
Магічний Квадрант Gartner, —коментує Катерина
Костерева, CEO Terrasoft. — Ми вважаємо, що включення bpm'online до провідного
галузевого звіту ще раз засвідчує, що наш продукт дійсно допомагає компаніям
прискорюватися в умовах швидкозмінного світу».
На думку аналітиків Gartner, рішення для
управління клієнтським сервісом покликані допомогти операторам контакт-центрів
і співробітникам підтримки обслуговувати клієнтів по різних каналах
комунікацій. Експерти вважають, що до 2022 року для 70% обробок звернень
клієнтів будуть використовуватися нові технології — додатки з машинним
навчанням, чати або мобільні месенджери, тоді як у 2018 така комунікація
становить лише 15%. Також очікується, що до 2022 року 20% комунікацій з
клієнтами буде обробляти штучний інтелект, що на 400% більше, ніж зараз.
Незважаючи на те, що частка телефонного зв'язку знизиться до 10% від загальної
комунікації з клієнтами у 2022 році, людина буде як і раніше брати участь у понад
40% всіх взаємодій.
Bpm’online service — інтелектуальна платформа для управління сервісом, яка
дозволяє прискорити процеси обслуговування, а також підвищити задоволеність
клієнтів.
Повна версія звіту Magic Quadrant for the CRM
Customer Engagement Center — на сайті Gartner.com (необхідна підписка).
Довідка про Gartner
Gartner — міжнародне аналітичне агентство, що
спеціалізується в області аналізу інформаційних технологій та консалтингу.
Компанія проводить дослідження, які допомагають приймати управлінські рішення
IТ-директорам, інвесторам та керівникам більше 10 000 різних підприємств по
всьому світу.
Disclaimer: Gartner не виражає підтримки
ніяким постачальникам, продуктам або послугам, описаним в своїх дослідницьких
публікаціях, і не радить користувачам вибирати постачальників з найвищими
рейтингами або іншими особливостями. Публікації Gartner висловлюють думку
дослідницької організації Gartner та не повинні тлумачитися як констатація факту.
Gartner не дає ніяких гарантій, неявних або інших, щодо даного дослідження, в
тому числі ніяких гарантій придатності для продажу або будь-яких інших цілей.
Довідка про Terrasoft
Terrasoft — один з ключових гравців
на світовому ринку корпоративного програмного забезпечення для управління
бізнес-процесами та CRM, з офісами в семи країнах та понад 500 партнерами по
всьому світу. Тисячі великих та середніх компаній по всьому світу
використовують платформу bpm'online для оптимізації та прискорення процесів
продажів, маркетингу та сервісу, а також операційних процесів організації. Продукти
bpm'online включені в Магічні Квадранти Gartner та лідирують в Forrester Wave.
Місія Terrasoft — допомагати компаніям прискорюватися. www.terrasoft.ua