Через місяць після презентації в Лас-Вегасі в рамках Виставки споживчої електроніки CES-2018 серійного кросовера NEXO, компанія Hyundai Motor представила його повністю автономну модифікацію. Оснащений інноваційною технологією автопілоту 4 рівня автомобіль подолав 196 км шляху між Сеулом і олімпійським Пхьончханом без керування водієм.
Hyundai NEXO - перший у світі повністю автономний водневий
кросовер
Через місяць після презентації в Лас-Вегасі в рамках
Виставки споживчої електроніки CES-2018 серійного кросовера NEXO, компанія
Hyundai Motor представила його повністю автономну модифікацію. Оснащений
інноваційною технологією автопілоту 4 рівня автомобіль подолав 196 км шляху між
Сеулом і олімпійським Пхьончханом без керування водієм.
Колона з 5 повністю
автономних автомобілів, з яких три - кросовери NEXO і ще два - седани Genesis
G80, здійснила перший в світі автопробіг, який став демонстрацією можливостей
системи автономного водіння 4 рівня і новітньої системи передачі даних 5G. Досі
автомобілі марки Hyundai з функцією автономного водіння випробовувалися з
обмеженою швидкістю на деяких ділянках міських доріг.
Під час подорожі з Сеула
в Пхьончхан кросовери розвивали швидкість у 100-110 км/год (максимально
дозволена швидкість в Південній Кореї). При пересуванні по автомагістралях
автономні NEXO з легкістю змінювали смуги руху, здійснювали обгони попутних
транспортних засобів, проїжджали перехрестя з круговим рухом. Системи
розпізнавання дорожніх знаків, сигналів світлофора і пішоходів, що входять до
інноваційного комплексу систем допомоги водієві ADAS, допомагали автономним
кроссоверам під час пересувань містами. Одним з випробувань для NEXO стала їзда
в тунелі протяжністю кілька кілометрів, де сигнал GPS, завдяки якому автомобіль
орієнтується в просторі, недоступний - і кросовери успішно його подолали,
використовуючи тільки зовнішні сенсори.
Екстер'єр і інтер'єр
автономного NEXO практично нічим не відрізняється від звичайної модифікації.
Три лідари встановлені в передньому бампері, і ще один - в задньому бампері
автомобіля, а дві стерео відеокамери - на лобовому склі. Орієнтуватися в
просторі машині також допомагають передній радар, захований за решіткою
радіатору, дві бічні відеокамери, встановлені під бічними дзеркалами, і бічні і
задні радари, вмонтовані в задній бампер.
Вибір інженерів Hyundai
кросоверів NEXO в якості тестових автомобілів невипадковий: процес автономного
водіння, який включає в себе обмін великими обсягами інформації та безперебійну
роботу датчиків, передбачає споживання великого обсягу електроенергії. А
встановлена в автомобілі силова установка на водневих паливних елементах
виробляє її в обсязі, достатньому для забезпечення цих потреб і пересування в
автономному режимі на відстані від 200 км і більше. Загальний запас ходу
кросовера на одній заправці воднем, яка займає 5 хвилин, становить близько 600
км.
«Філософія Hyundai, що
стосується розробки автономних технологій водіння, полягає в забезпеченні
високого рівня безпеки в поєднанні з високими стандартами комфорту, який
очікують наші клієнти», - сказав Джінву Лі, голова Центру інтелектуальних
технологій безпеки Hyundai Motor Group.
Hyundai Motor Group
готується до впровадження технології автономного водіння 4 рівня в так званих
«розумних» містах із спеціально підготовленою інфраструктурою до 2021 року. У
січні компанія уклала договір про стратегічне партнерство з компанією Aurora,
яка є провідним розробником технологій автономного водіння, згідно з яким
Hyundai буде вбудовувати автономні рішення Aurora в свої автомобілі. Надалі
Hyundai і Aurora планують продавати безпілотні автомобілі по всьому світу.
Компания OOO «Хюндай
Мотор Украина» – официальный дистрибьютор автомобилей всемирно
известного бренда HYUNDAI в Украине. Дилерская сеть компании является одной из
наиболее разветвленных, что позволяет предоставлять клиентам полный комплекс
услуг по продаже и сервисному обслуживанию автомобилей Hyundai на уровне лучших
европейских и мировых стандартов.