Упродовж 2021 року бригади аварійної служби «104» АТ «Харківміськгаз» відпрацювали близько 15 тисяч заявок від споживачів природного газу. Найчастіша причина звернень – наявність запаху газу. Минулого року фахівці газової компанії локалізували понад 2 тисячі аварійних ситуацій на внутрішньобудинкових газових мережах.
У період опалювального сезону та
похолодання значно зростає навантаження на систему газопостачання.
«Щодня диспетчери служби «104»
приймають у середньому близько 50 викликів від жителів Харкова. Але з настанням
холодів кількість звернень зростає, оскільки власники осель частіше
використовують газові прилади для обігріву та інших побутових потреб.
Ігнорування правил безпеки призводить до аварійних ситуацій», - розповідає
головний інженер Ігор Шухат.
Власники квартир та приватних
будинків є відповідальними за стан внутрішньобудинкових газових мереж згідно
Закону України «Про житлово-комунальні послуги», тому потрібно подбати про
своєчасне проведення технічного обслуговування. Для цього клієнт повинен
укласти договір з компанією, яка має необхідні дозволи на подібні роботи.
Дотримання усіх правил безпеки
використання газу в побуті дозволить уникнути неприємних ситуацій. Якщо ви
відчули запах газу, слід припинити роботу газових приладів, перекрити газові
крани та провітрити приміщення, а також
викликати аварійну службу за номером «104».