Компанія «Три Ведмеді» розпочала співпрацю з одним із найпопулярніших українських гуртів KAZKA ̶ виконавцем багатьох відомих композицій, серед яких пісня «Плакала», що стала абсолютним рекордсменом за кількістю переглядів у YouTube серед україномовних пісень.
Для зіркової колаборації «Три Ведмеді» розробили
ексклюзивне морозиво КАZКА з ароматом фіалки – це унікальне смакове рішення, на
яке надихнув згаданий хіт. Новинка являє собою мусову ванільну основу з
чорничним наповнювачем та глазур'ю ніжно-фіолетового кольору з легким ароматом
фіалки, декоровану сублімованою ожиною.
«У створенні нового морозива головним завданням було
розробити продукт, який повністю відповідає креативній концепції
проєкту Kazka Svit, передає його стилістику та настрій, – розповідає генеральний директор компанії
«Три Ведмеді» Андрій Тищенко. – Надихнувшись всесвітньо відомим хітом гурту KAZKA «Плакала», ми поставили перед собою мету
створити насправді казкове морозиво з ароматом фіалки. Важливими критеріями у
його розробці були привабливий зовнішній вигляд, казковий
смак і приємний аромат, який запам’ятається кожному».
Днями відбувся реліз новинки. Першими морозиво КАZКА скуштували зірки українського шоу-бізнесу, радіо- та
телеведучі.
«Фіалка — це не лише про смак, це вже впізнаваний
елемент бренду KAZKA, завдяки пісні «Плакала». Тож коли з’явилася ідея
колаборації з «Три Ведмеді», ми одразу зрозуміли: це буде казкове морозиво.
Загалом Kazka Svit задумувався як родинний проєкт, тому морозиво з унікальним
ароматом фіалки добре смакуватиме як дорослим, так і дітям. Разом із командою
ми хотіли привнести трохи магії та історії у продукт, який люблять переважно
усі», — відзначає автор проєкту Kazka Svit Юрій Нікітін.
Унікальна позиція морозива зовсім скоро з’явиться у продажу в українських роздрібних
мережах. Тож кожен зможе отримати новий гастрономічний досвід.