9-місячна Марійка з міста Стрий Львівської області стала зіркою мережі – її мама виграла в конкурсі "Прозорі сторі" від проекту Virobnik.ua і Biosphere Corporation.
Что нового в бизнесе пользователей Deadline?
Каждый понедельник рассказываем про это журналистам Украины!
Чтобы прочитать релиз или бесплатно разместить свой:
9-місячна Марійка з міста Стрий Львівської області стала зіркою мережі – її мама виграла в конкурсі "Прозорі сторі" від проекту Virobnik.ua і Biosphere Corporation.
9-місячна Марійка з міста Стрий Львівської області стала зіркою мережі – її мама виграла в конкурсі "Прозорі сторі" від проекту Virobnik.ua і Biosphere Corporation.
Як повідомляється в сюжеті "24 каналу", організатори проєкту опублікували в Facebook забавне фото дівчинки, на якому вона цікавиться паперовим пакетом, в якому її мама отримала призи.
Суть конкурсу була в тому, щоб відповісти на питання про якість продуктів, які українці споживають щодня.
Як розповіла мама, спочатку дівчинка розглядала призи в пакеті, а потім вирішила і сама в нього залізти. Буквально за добу фото з Марійкою отримало численні репости і понад півтори тисячі лайків.Virobnik.ua і Biosphere Corporation, які були організаторами конкурсу, вирішили додатково відправити дівчинці подарунки – памперси Bambik та іграшки.
Відзначимо, що "Прозорі сторі" – постійна рубрика проекту Virobnik.ua, стати її учасником може кожен підписник Virobnik.ua у соціальних мережах.
Нагадаємо, національний проєкт Virobnik.ua працює в Україні з жовтня 2020 р. До нього вже приєднався ряд вітчизняних і міжнародних компаній. І кожен українець, відкривши сайт Virobnik.ua, може подивитися відео з виробництв компаній-учасників, які показують, з чого й у яких умовах виробляють найпопулярніші продукти харчування і повсякденного вжитку.
Головна мета проєкту – розширити рівень споживчих знань українців і дати можливість виробникам довести, що вони пропонують покупцям дійсно безпечні та якісні товари.
З недавніх пір на продуктах виробників, які приєдналися до національного проекту Virobnik.ua, можна знайти відповідну позначку і спеціальний QR-код. Просканувавши його за допомогою смартфона, покупці потраплять на відповідне відео з виробництва цього продукту.