За вісім місяців 2020 року більше 30 тисяч споживачів природного газу Харківщини підключилися до онлайн сервісу 104.ua і таким чином отримали цілодобовий доступ до власного особового рахунку, можливість дистанційно розраховуватися за доставку природного газу, оперативно передавати дані приладів обліку.
За час
карантину, спричиненого пандемію COVID-19, майже 315 тис. клієнтів АТ «Харківміськгаз»
та АТ «Харківгаз» оцінили переваги взаємодії он-лайн. Особистий кабінет – це зручний
дистанційний сервіс для споживачів газу, особливо в період карантинних
обмежень. Клієнти зі своїх домашніх гаджетів можуть, у зручний для них час,
дистанційно контролювати стан особового рахунку, сплачувати за доставку
газу та вирішувати усі питання зі своєю газовою компанією, без черг
та скупчення людей.
Для зручності
споживачів природного газу розроблено і впроваджено експрес-реєстрацію
Особистого кабінету на сайті 104.ua. Скориставшись цією послугою, кожен клієнт
газової компанії, не виходячи з дому, має постійний доступ до власного
особового рахунку. Для цього достатньо зателефонувати у контакт-центр
за номером (067) 01 07 104 (для мешканців м. Харків) або 067 01
13 104 (для мешканців Харківської області) та вказати свій особовий
рахунок. За кілька хвилин, отримавши логін та пароль, перейти за посиланням у
свій, вже створений Особистий кабінет 104.ua.
Також для
клієнтів газових компаній успішно функціонують й інші дистанційні сервіси:
мобільний додаток 104Mobile для смартфонів, 104Mobile Light для
айфонів, Вайбер-бот 7104ua, Чат-бот 7104.ua у Telegram.