Ви можете користуватися сервісом абсолютно безкоштовно стільки часу, скільки це вам необхідно. У нас немає комісій або прихованих платежів.
Так, всі запити, які ви бачите, реальні. Всі ЗМІ і журналісти проходять верифікацію. Запити проходять модерацію, щоб уникнути появи непристойностей або дурниць на сайті.
Користувачі професійних тарифів отримують доступ до всіх запитів: термінових та звичайних. Швидкість вашої відповіді – один з базових факторів, що впливає на потрапляння в публікацію. Наскільки ми знаємо, журналісти частіше обирають серед перших якісних відповідей. Отримавши кілька повних і цікавих коментарів, автор може почати працювати над статтею.
Чат з журналістом потрібен для того, щоб налагодити особисте спілкування. Коли ви відправили свій коментар, ви завжди можете запитати, як його можна поліпшити, яку інформацію оперативно додати. Коректні, недокучливі листування з журналістами допоможуть вам пропонувати ЗМІ теми, більше розповідати про своїх спікерів. Також журналісти часто шукають за допомогою Deadline експертів безпосередньо. Будь ласка, будьте ввічливими – щоденні питання, коли вийде стаття з вашою участю, скоріше, відштовхнуть автора запиту. Пам'ятайте, що занадто нав'язливих експертів журналісти можуть заблокувати.
Це та кількість відповідей, які журналіст отримав на свій запит. Зазвичай для написання цікавого аналітичного матеріалу потрібні думки кількох експертів. І журналіст буде обирати з найцікавіших відповідей або з тих, що прийшли першими, якщо йому важливо швидше здати матеріал. Але, чим статусніше ЗМІ, тим вище буде конкуренція: ваша відповідь може бути серед десятків відповідей. Шанси у тих, хто надіслав свої відповіді максимально близько до дедлайну, будуть нижче, радимо відповідати першим.
Ви автоматично підписані на розсилку, якщо пройшли реєстрацію на нашому сайті як експерт.
У вас есть возможность опубликовать пресс - релиз о деятельности вашей компании. По данным сервиса Deadline, конверсия открытий писем с пресс - релизами неуклонно падает, потому что редакции не любят спам. ПО нашим данным 70 % писем по почте редакторы даже не открывают. Вы же можете размещать пресс - релизы там, где журналисты работают и лояльнее относятся к этой информации. Ведь из вашего релиза они могут получить дополнительную фактуру для своей статьи. Релизы не раздражают журналистов и у них больше шансов быть открытыми. Журналист тут же может связаться с вами в чате или использовать контакты, которые вы указали в релизе.
У якийсь момент виходить так, що запитів від журналістів стає занадто багато. Налаштування фільтрів допоможе вам не пропустити запит саме з вашої сфери або міста. А повідомлення на пошту допоможуть вам заощадити час, щоб більше сил витратити на якісну відповідь.
Скористайтеся пошуком, фільтром запитів і отримуйте тільки потрібне на вашу поштову скриньку. Налаштуйте фільтр «Політика», включивши в нього слова «вибори, економіка, курс долара, прем'єр-міністр». При появі запитів, що містять ключові слова, які включені у фільтр, на електронну пошту ви отримаєте повідомлення.
В середньому кожна друга відповідь експерта потрапляє в публікацію. Але журналіст не зобов'язаний публікувати коментар тільки тому, що отримав його. Звичайно, кожен експерт вважає, що саме він найкращий, але підсумковий висновок робить сам журналіст. Зазвичай ЗМІ вибирають найцікавіших або найшвидших експертів.
Ні. Ми не продаємо інформацію про журналістів. Використовуйте коментарі під запитом, на який ви відповіли, щоб зрозуміти, чи потрібно щось ще журналісту для публікації. Використовуйте чат, щоб запропонувати тему публікації, запросити на івент або запропонувати коментар. Не будьте занадто нав'язливі, журналісти працюють не на вас, а на свою редакцію. Пам'ятайте, що у журналіста є право заблокувати вас за надто нав'язливе спілкування, спробу запропонувати гроші за публікацію або з'ясувати контакти. Сервіс не для цього.
Ми також покликані допомогти агентствам з великим пулом спікерів і клієнтів з різних галузей автоматизувати роботу. Платформа допомагає працювати ефективніше і витрачати часу і грошей менше, ніж при класичній праці аккаунт-менеджера з журналістами.
Якщо ви займаєтеся політичною діяльністю, очолюєте громадську організацію або благодійний фонд, в роботі можна використовувати наш сервіс для коментарів так як це роблять інші експерти. Deadline не накладає на вашу роботу ніяких обмежень.
На нашому сервісі найактуальніша база журналістів і ЗМІ. Ваша прес-служба завжди може отримати додаткові публікації, розмістити прес-реліз або запросити журналіста на захід. Багато публікацій і ефірів не буває.
На Deadlіne є можливість об’єднувати експертів у профілі. Контактні дані людей залишаються відомими тільки вам, а журналісти мають змогу відшукати необхідні прізвища у пошуку і звернутися до вас за коментарем. Щоб підвищити попит на коментарі для цих людей, слідкуйте за нашими порадами та приймайте участь у комунікаціях з кореспондентами.
Є декілька способів. Ставте спеціальну позначку під запитом із відповіддю, щоб «показатися» журналісту що Ви є. Або після надісланої відповіді журналісту, Ви можете написати повідомлення в чат та пояснити готовність до співпраці. Журналіст приймає пропозиції по темах інтерв’ю чи ідеях для дискусій та в подальшому може створювати запити на Deadline із урахуванням побажань, розкриваючи ту чи іншу проблематику видання.
Ні. Робота з Deadline і всі функції сервісу безкоштовні. Для ЗМІ так буде завжди.
Ми перевіряємо належність журналіста до конкретної редакції або ЗМІ. Вам достатньо надіслати листа на фірмовому бланку редакції, для якої ви пишете матеріали. Або дати посилання на опубліковані вами раніше матеріали за останні два місяці.
Ви можете бути представлені на сервісі як журналіст відразу декількох ЗМІ. Просто додайте до свого профілю необхідну кількість ЗМІ, які ви представляєте.
Якщо ви працюєте над політичною статтею, розслідуванням, або редакція не хоче, щоб експерти знали, що вона планує вихід матеріалу, ви можете відправити анонімний запит. Експерти не побачать ваш профіль і не побачать, для якого ЗМІ ви створюєте матеріал. Ви також можете попросити експертів відповісти вам анонімно, якщо це необхідно для матеріалу.
Так. Для цього вам достатньо надіслати гіперпосилання на цей блог та / або посилання на створені матеріали, щоб ми могли переконатися в тому, що ви не безглуздо збираєте маркетингову інформацію у експертів, а дійсно ведете читацький блог. Його відвідуваність повинна бути не менше 1000 людей на добу.
Звичайно, якщо ви знаєте, до кого звернутися. Також завжди можна знайти експерта за локацією, темою, галуззю, в якій він працює. Напишіть експерту в чаті безпосередньо і отримаєте його відповідь. Опубліковувати запит для широкого кола експертів необов'язково. Хоча при публікації запиту більше шансів швидко отримати багато якісних відповідей.
Звичайно. Такий запит буде виділено на сайті особливим символом . Експерти будуть знати, що інформація потрібна терміново, такі запити будуть потрапляти вгору списку. Ми також використовуємо додаткові інструменти, щоб ви отримували коментарі на завдання якомога швидше.
Звичайно, ні. Сервіс створений для того, щоб серед експертів створювалася здорова конкуренція. Щоб прагнути дати журналістам максимально повні та цікаві відповіді. Ви можете вибрати найкращі з них.
Контактні дані ЗМІ не публікуються на сервісі. Ми не передаємо і не продаємо бази ЗМІ. Журналіст сам вирішує, чи давати експерту свої контакти. Журналіст чи блогер завжди може заблокувати нав'язливого експерта або піарника. А також розблокувати. Все на ваш розсуд.
Сервіс Deadline – це ефективний посередник між ЗМІ та експертами. Ми хочемо допомогти журналістам швидше створювати якісні матеріали, а експертам – навчитися відповідати на запити журналістів так, щоб це було дійсно цікаво і корисно. Ми не несемо відповідальності за характер запитів і, тим більше, не втручаємося в зміст відповідей експертів. Проте, запити проходять модерацію для того, щоб виключити появу некоректної інформації на сайті.
Ми впевнені, що сервісом користуються професіонали своєї справи. Але ми раді вам допомогти і дати кілька порад, як оформити свій запит так, щоб отримати максимальну кількість якісних відповідей:
Експерти звикають до вас також як і ви до них. Щоб залучити спікерів в постійну співпрацю, працюйте з Deadline постійно і плануйте виходи матеріалів. Щоб запитати про практику і результати, можна звернуться в чат до користувачів, наприклад до журналістів Сергія Наумова, Ольгі Целуйко або іншим.