Дніпропетровське тервідділення АМКУ оштрафувало ТОВ «РУШ» за неточну інформацію, що могла ввести споживачів в оману.
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Дніпропетровське тервідділення АМКУ оштрафувало ТОВ «РУШ» за неточну інформацію, що могла ввести споживачів в оману.
Так, в тервідділенні АМКУ звернули увагу на акцію, яка проводилась на території України у період з 17.07.2017 року по 01.08.2017 в мережі магазинів ТОВ «РУШ» (мережа «EVA»).
А саме, під час проведення вказаної акції, на рекламних буклетах ТОВ «РУШ» розміщувалась така інформація: «Засоби для автоматичного прання білизни ТМ Persil порошок 4,5 кг та гель 2,19 л. в асортименті 279 грн 189 грн».
Однак, як вказало саме товариство, за офіційними правилами проведення цієї акції було передбачено надання знижки на порошок 4,5 кг або гель 2,19 л.
Тобто, у рекламі йдеться про реалізацію порошку 4,5 кг та гелю 2,19 л. ТМ Persil в асортименті за 189 грн.(замість 279 грн.), в той час, як споживачу пропонувалось придбання або порошку 4,5 кг, або гелю 2,19л.
Як вказують у відомстві, визначальним у виборі товарів споживачами є не те, що мають на увазі продавці товару, як рекламодавці, і не те, наскільки поширені відомості відповідають істині, а сприйняття реклами.
Тому дніпропетровські антимонопольщики провели опитування споживачів стосовно сприйняття інформації щодо цін придбання на товари та знижок на них у наведеній інформації.
Результати ж цього опитування показали, що 95% опитаних вважають, що за 189 грн, за умовами акції, можливо придбання і порошку, і гелю ТМ Persil разом.
Тому орган Комітету визнав дії ТОВ «Руш», які полягали у поширенні неточних відомостей про умови реалізації товарів у рекламі «Засоби для автоматичного прання білизни ТМ Persil порошок 4,5 кг та гель 2,19 л. в асортименті 279 грн 189 грн», в той час, як споживачам пропонувалось придбання за 189 грн або порошку 4,5 кг, або гелю 2,19 л. ТМ Persil, порушенням законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення суб’єктом господарювання, безпосередньо, невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неточних відомостей про особливості реалізації товарів, що вплинули на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) товарів цього суб’єкта господарювання.
За вказане порушення тервідділення АМКУ і оштрафувало товариство на 68 000 грн.