pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

12:34 2019.09.19
star_border Додати в обрані

Косметична продукція не мала лікувальних та профілактичних властивостей

ТОВ «АРОМАТ» отримало від Харківського тервідділення АМКУ обов’язкові для розгляду рекомендації.

Так, харківські антимонопольщики виявили на веб-сайті зазначеного товариства рекламну інформацію, яка вказувала на те, що продукція ТОВ «АРОМАТ» має міжнародний сертифікат «Європейської якості», сировина для продукції надходить з Франції, Швейцарії, Англії, Іспанії, Німеччини та Японії, а сама продукція має лікувальні та профілактичні властивості.

Проте саме товариство, на запит тервідділення АМКУ, не надало вказаного міжнародного сертифікату та не надало належного підтвердження щодо поставок парфумних композицій з Японії та Швейцарії.

Щодо ж до «лікувальних» властивостей продукції, то ТОВ «АРОМАТ» зазначило, що у контексті опису продукції слово «лікувальний» було використане у значенні «помічний», тобто «допоміжний» або «спомагавчий».

Включення лікарських рослин до складу продукції за відповідними рецептурами, які забезпечують збалансовану комбінацію всіх компонентів, за словами товариства, і дозволило декларувати продукцію як «лікувально-профілактичну».

Тобто, як визначили в Комітеті, косметична продукція ТОВ «АРОМАТ» не є лікарськими засобами, а отже вона не має лікувальних та профілактичних властивостей, оскільки, відповідно до чинного законодавства, лікарський засіб – це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох АФІ та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь- яка речовина або комбінація речовин, яка може бути призначена для відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу.

А тому поширення ТОВ «АРОМАТ» на власному сайті подібної неправдивої рекламної інформації, без належного підтвердження, може вплинути на наміри потенційних споживачів та спонукати їх до придбання саме продукції вказаного товариства.

Таким чином, як наслідок, орган Комітету рекомендував суб’єкту господарювання припинити вказані дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.

рішення відомства:

http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=98707&schema=kha

Контактна особа