Фолькмар Деннер: «Питання чистого повітря стосується нас усіх. Ми в компанії Bosch розуміємо, що на нас також лежить обов’язок боротися із забрудненням довкілля»
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Фолькмар Деннер: «Питання чистого повітря стосується нас усіх. Ми в компанії Bosch розуміємо, що на нас також лежить обов’язок боротися із забрудненням довкілля»
- Фолькмар Деннер: «Питання чистого повітря стосується нас усіх. Ми в компанії Bosch розуміємо, що на нас також лежить обов’язок боротися із забрудненням довкілля».
- Компанія Bosch надає консультації з управління дорожнім рухом містам у Німеччині й закордоном.
- Метою компанії Bosch є мінімізація рівня транспортних викидів.
- Спеціальний веб ресурс від компанії Bosch «Urban mobility and air quality» вже доступний онлайн.
Штутгарт, Німеччина – Люди в усьому світі масово переїжджають із сільської місцевості до великих міст. До 2050 року в мегаполісах житимуть понад шість мільярдів людей, що вдвічі більше, ніж зараз. Передбачається, що за аналогічний період обсяг дорожнього руху в містах збільшиться втричі, що не в останню чергу зумовлене подальшим зростанням доставок товарів і послуг у період буму онлайн-торгівлі. Зростання густоти населення та ущільнення дорожнього руху призводить до погіршення якості повітря. З огляду на це великі міста в усьому світі від Парижа до Шанхая стикаються зі важливою проблемою: як забезпечити мобільність для людей і товарів та водночас зберегти якість повітря. Це не просте завдання: згідно з даними Світової організації охорони здоров’я (ВООЗ), сьогодні близько 90 відсотків населення світу проживає в місцях з низькою якістю повітря. За оцінками Організації економічного співробітництва та розвитку (OECD) економічний вплив забруднення повітря становить біля 5 трильйонів доларів у масштабах світу. Левова частка цієї суми припадає на дедалі більші витрати на охорону здоров’я. «Питання чистого повітря стосується нас усіх», - зазначає Фолькмар Деннер, голова Ради Правління компанії Robert Bosch GmbH. – «Ми у компанії Bosch розуміємо, що на нас лежить не лише глобальний обов’язок вживати заходи щодо змін клімату, але й локальний обов’язок боротися із забрудненням повітря». Щоб досягти таких цілей, нам потрібно більше, а не менше технологій. За допомогою технологій, які «створені для життя», ми можемо допомогти містам зробити світ кращим». Саме цьому компанія Bosch вживає заходів як під капотом автомобіля, так і поза його межами, з метою мінімізації кількості викидів. Крім того, компанія як роботодавець бере на себе відповідальність за покращення повітря в усьому світі.
Розуміння чинників, які визначають якість повітря: різні міста, різні виклики
Розвиток технологій і зміни в законодавстві призвели до значного покращення якості повітря, особливо в Європі та США. Причиною поганої якості повітря є не лише викиди автотранспорту. Свій внесок до забруднення повітря в різній мірі роблять також промисловість, сільське господарство та енергетика. Склад повітря значно відрізняється в різних місцевостях – подібна ситуація є також з рівнями таких забруднювачів повітря, як тверді частки, озон, двооксид сірки та оксиди азоту. До інших чинників, які впливають на якість повітря, належать хімічні процеси в атмосфері, спричинені перепадами температур, вітровим режимом і сонячною радіацією. Наприклад, сонячне світло збільшує концентрацію озону, а озон може вступати в реакцію з монооксидом азоту з утворенням двоокису азоту (NO2). Щоби краще зрозуміти сутність цих процесів та зібрати більше даних про забруднювачів повітря в різних зонах міського середовища, компанія Bosch розробила систему вимірювання рівня забруднення. Зараз проводяться випробування цієї високотехнологічної розробки, розміщеної в агломерації Штутгарта, Парижі та Марселі. Вона призначена для надання достовірних даних про якість повітря, що, зокрема, може бути використано для картографування в реальному часі якості повітря по території міста для ефективнішого регулювання транспортних потоків.
Під капотом автомобіля: зосередження уваги на оксиді азоту і викидах твердих часток
Bosch використовує своє ноу-хау та значні фінансові ресурси, щоб пристосувати автомобілі до потреб майбутнього. Для цього застосовується двобічна стратегія: просування електричних транспортних засобів та подальше вдосконалення двигунів внутрішнього згорання. Поставлено мету створити такий двигун внутрішнього згорання, який би більше не здійснював відчутного впливу на забруднення повітря в наших містах. Компанія Bosch зробила великий крок у цьому напрямі, розробивши нову технологію для дизельних автомобілів. Ця технологія, чиє впровадження у серійне виробництво зараз триває, знизить рівень викидів окису азоту до показників, які є значно нижчими, ніж передбачені на майбутнє ліміти. Іншими словами питання викидів окисів азоту для нових дизельних автомобілів втратить свою актуальність. Завдяки запровадженню фільтрів твердих часток вже тривалий час знято з порядку денного питання викидів твердих часток. Компанія Bosch ставить подібні цілі також щодо карбюраторних двигунів і вже досягала в цьому певного успіху: конструктивні зміни в двигунах та ефективне очищення вихлопних газів може знизити рівень викидів твердих часток до показників, які є приблизно на 70 відсотків нижчими за встановлений стандарт Euro 6d Temp. У Європі Bosch більше не проводить жодних розробок у галузі карбюраторних двигунів, які не оснащені фільтрами твердих часток. Компанія водночас докладає зусиль для мінімізації викидів твердих часток, породжуваних у системах гальмування. До подібних розробок належить iDisc, який викидає лише десять відсотків від гальмівного пилу, що створюється звичайним гальмівним диском, і рекуперативна гальмівна система, яка може зменшити кількість гальмівного пилу в електромобілях на понад 95 відсотків.
Поза межами капота автомобіля: розуміння, планування й управління транспортом у містах
Bosch вживає заходів для поліпшення якості повітря також поза межами капота автомобіля. «Ми тут зосереджуємося на загальній картинці, - говорить Деннер, - і розглядаємо довгострокові тенденції в мобільності, зокрема в міському середовищі». На цей момент компанія Bosch проводить перемовини з понад 100 муніципалітетами по всій Європіметою яких є поліпшити якість повітря. Аналізуючи те, як набирає швидкість і гальмує окремий автомобіль, Bosch може поширити ці дані на поведінку всього транспортного потоку на дорозі і, таким чином, на визначення поточного загального рівня викидів. Тому Bosch зараз збирає анонімні дані в Штутгарті і сусідніх муніципалітетах, що має на меті встановити, які зміни слід внести до дорожнього руху, щоб зменшити рівень викидів. Саме на підставі цієї методики Bosch надає консультації містам з питань планування дорожнього руху й управління ним. Наприклад, у Штутгарті на найбільш напруженій транспортній розв’язці компанія Bosch продемонструвала, що можна скоротити поточний рівень викидів від машин на цілих 20 відсотків завдяки підтриманню постійного транспортного потоку. Це лише один з напрямів діяльності, які зараз здійснює Bosch. Іншим є запуск системи тимчасового прокату e-моторолерів COUP. Ця дочірня компанія Bosch управляє загальним парком у 5 000 електричних моторолерів, що забезпечує можливості для пересування без породження викидів у Берліні, Парижі та Мадриді. Крім того, Bosch застосовує чисті програмні рішення для поліпшення якості повітря. Додаток Triffix, який постачає однойменний стартап компанії Bosch, надає в режимі реального часу індивідуалізовану інформацію про маршрут з пункту A до пункту B, включно з альтернативними шляхами, безпосередньо з міського центру контролю за дорожнім рухом. Це допомагає запобігти утворенню заторів у містах.
Відповідальність як роботодавця: управління мобільністю для співробітників
Однак, найкращим способом запобігти зупинці транспортного потоку є взагалі уникнути заторів. Саме цей принцип покладено в основу системи управління мобільністю, яку Bosch застосовує для своїх колег. Лише в самій агломерації Штутгарта близько 50 000 співробітників Bosch, що становить тільки одну восьму від загальної кількості співробітників компанії, разом проїжджають за день понад 1,5 мільйонів кілометрів. Вирішити цю проблему можна завдяки використанню човникових автобусів, що усуває необхідність в індивідуальних поїздках. Bosch має човникові автобуси не лише в Штутгарті, але також у Стамбулі (Туреччина), Куритибі і Кампінас (Бразилія), у Чанша, Пекіні і Сучжоу (Китай). Наприклад, у Шанхаї десять автобусів з довгим маршрутом і сім автобусів з коротким маршрутом перевозять понад 1 000пасажирівна день. Крім того, є альтернативне рішення: шляхом використання платформи для спільних поїздок SPLT, яку Bosch придбала в 2018 році, співробітники можуть домовлятися про спільні поїздки і їздити на роботу разом. Цю платформу нещодавно було запроваджено в Мехіко і зараз вона використовується в агломерації Штутгарта. Співробітникам Bosch було також запропоновано можливість віддаленої роботи з дому або із зручнішого офісу компанії. Як засвідчило застосовування у компанії Bosch широкого підходу, для поліпшення якості повітря необхідно вживати цілий комплекс заходів. Лише почавши застосовувати такі стратегії, люди в містах в усьому світі зможуть знову вдихнути на повні груди та забезпечити високу якість життя для свого дедалі численнішого населення.
Контакти для преси:
ТОВ «Роберт Бош Лтд»
ІваннаЧеревко
Телефон: +38 044 490-2400
E-mail: Ivanna.Cherevko@ua.bosch.com
Група компаній Bosch представлена на українському ринку з 1993 року і є найбільшим постачальником рішень для автомобільної промисловості і вторинного ринку запчастин, електроінструментів, систем безпеки, термотехніки, а також промислової і побутової техніки. Обіг Bosch у 2018 фінансовому році досяг 90 млн євро, збільшившись у порівнянні з 2017 фінансовим роком на 19%. Чисельність персоналу компанії складає 406 чоловік (за даними на 31 грудня 2018 р.). У Львівській області розташований завод із відновлення автомобільних стартерів. У Києві діє сервісний центр Bosch з обслуговування та ремонту електроінструментів. Для співробітників автосервісних майстерень відкрито перший навчальний центр Bosch. У 2012-2013 рр. у Львові, Одесі та Харкові на базі технічних вузів створені навчальні центри «Академії Bosch».
Bosch в світі
Група компаній Bosch є провідним світовим постачальником технологій і послуг. У компанії працює близько 410 000 співробітників по всьому світу (дані на 31 грудня
2018 р.) У 2018 році обіг компанії склав 78,5млрд євро. Діяльність Групи компаній Bosch ведеться по чотирьом бізнес-напрямкам: Рішення для мобільності, Промислові технології, Споживчі товари, Будівельні технології та Енергетика. Bosch, лідер в області Інтернету речей, пропонує інноваційні рішення для розумного будинку, розумного міста, автомобілів з Інтернет-підключенням і промисловості 4.0. Компанія використовує свій досвід і знання в сфері сенсорних технологій, програмного забезпечення та послуг, а також власний хмарний сервіс, щоб стати для клієнтів єдиним постачальником мережевих і багатопрофільних рішень. Стратегічною метою Групи компаній Bosch є створення інноваційних продуктів і послуг в сфері Інтернету речей для поліпшення рівня життя у всьому світі. Компанія Bosch підвищує якість життя завдяки розробці передових технологій з широким спектром можливостей і надихаючих рішень, розроблених для життя. До Групи компаній Bosch входять Robert Bosch GmbH і більше 460 дочірніх підприємств і регіональних компаній приблизно в 60 країнах. Разом з партнерами в сфері продажів і обслуговування, інженерами, виробничими майданчиками, а також розгалужену мережу продажів компанія Bosch представлена майже в кожній країні світу. Інноваційна сила компанії є основою її процвітання в майбутньому. У секторі наукових досліджень і розробок зайнято 68 700 Співробітників приблизно в 130 містах по всьому світу.
Додаткову інформацію можна отримати на сайтах: www.bosch.ua, www.bosch.com і www.bosch-press.com або https://www.facebook.com/BoschUA/