Дніпропетровське тервідділення АМКУ оштрафувало ТОВ «МРЦ БРЕНД» на 68 000 грн за порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Дніпропетровське тервідділення АМКУ оштрафувало ТОВ «МРЦ БРЕНД» на 68 000 грн за порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.
Як вказують у відомстві, ТОВ «МРЦ БРЕНД», яке надає послуги зі збору та обробки інформації (маркетингові послуги), на власному сайті розмістило інформацію (мова оригіналу): «Достоверными источниками информации для наших Клиентов нам служат: 80% торговые сети (первичная информация), 10% мы получаем от наших полевых сотрудников мерчандайзеров (сбор данных по сетям), 10% от дистрибьюторов и производителей»; «Покрытие – 19 национальных торговых сетей»; «Периодичность поступления данных из сетей: Ежемесячное, Каждый квартал, Каждые 6 месяцев, Ежегодно».
Про це у своїх заявах до відомства повідомили ТОВ «СІЛЬПО ФУД», ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» та ТОВ «АСНільсен Юкрейн», які у свою чергу не надають вказаному товариству відповідної інформації. Як вказують всі три товариства, споживачами послуг ТОВ «МРЦ БРЕНД» є їх постачальники у яких може скластись враження, що інформація у звітах товариства опосередковано одержана від ТОВ «СІЛЬПО ФУД», ТОВ «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». Однак невідповідність інформації в звітах товариства з фактичними даними створює для них конфліктні ситуації з цими постачальниками, що негативно впливає на їхні права.
Також ТОВ «АСНільсен Юкрейн» повідомило, що перебуває з товариством у конкурентних взаємовідносинах, і поширення наведеної інформації може свідчити для споживачів, у тому числі потенційних, про більш якісні характеристики маркетингових послуг ТОВ «МРЦ БРЕНД».
Отримавши ж інформацію від самого ТОВ «МРЦ БРЕНД», дніпропетровські антимонопольщики зробили висновок, що у певних споживачів послуг товариства після ознайомлення з рекламною інформацією на його сайті виникло враження, що ТОВ «МРЦ БРЕНД» отримує інформацію на постійній основі безпосередньо від торгових мереж. І ця інформація мала вплив на їх вибір контрагента маркетингових послуг.
Таким чином тервідділення АМКУ визнало, що ТОВ «МРЦ БРЕНД» вчинило порушення, передбачене статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом безпосереднього повідомлення суб’єктом господарювання, невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неточних відомостей, зокрема, внаслідок обраного способу їх викладення, що вплинули на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) послуг цього суб’єкта господарювання. За вказане порушення товариство і отримало відповідний штраф та зобов’язання щодо припинення порушення шляхом приведення рекламної інформації у відповідність до вимог законодавства про захист економічної конкуренції.
рішення відомства
http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=89012&schema=dnp