pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

16:32 2019.06.25
star_border Додати в обрані

«Найкращі» завжди потрапляють в поле зору АМКУ

Харківське тервідділення АМКУ надало обов’язкові для розгляду рекомендації ПФ «АВТОСВІТ 2000».

Так, у січні 2019 року харківські антимонопольщики виявили, що ПФ «АВТОСВІТ 2000» в мережі Інтернет на веб-сайті «gershir.com.ua» було розміщено напис «Лучшее Пиво в Харькове» та напис «ГЕРШИР» - ЛУЧШИЙ ПИВНОЙ РЕСТОРАН В ХАРЬКОВЕ» (мова оригіналу).

На підтвердження правдивості вказаних висловів підприємство не надало відомству ніяких документів та зазначило, що будь-які маркетингові дослідження не проводилися, окрім опитування відвідувачів ресторану-пивоварні «Гершир».

У свою чергу, як вказують у Комітеті, подібна рекламна інформація може вплинути на наміри потенційних споживачів та спонукати їх до придбання продукції саме ПФ «АВТОСВІТ 2000», а отже суб’єкт господарювання може посилити свою конкурентну позицію та отримати неправомірні переваги не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення неправдивих відомостей.

Для того, щоб з’ясувати чи дійсно споживачі можуть бути введені в оману за допомогою такої інформації, орган Комітету провів відповідне опитування.

Результати цього опитування показали, що більше 70 % респондентів надали б перевагу ресторану-пивоварні «Гершир», який розміщує вказані вислови на власному сайті, перед рестораном у якого такі вислови відсутні.

Таким чином відомство зробило висновок, що дії ПФ «АВТОСВІТ 2000», які полягають у розміщенні на веб-сайті з доменним ім’ям «gershir.com.ua» в мережі Інтернет висловів «Лучшее Пиво в Харькове» та «ГЕРШИР» - ЛУЧШИЙ ПИВНОЙ РЕСТОРАН В ХАРЬКОВЕ» (мова оригіналу), без будь-якого підтвердження, містять ознаки порушень законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбачених статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману, шляхом повідомлення суб'єктом господарювання безпосередньо невизначеному колу осіб неточних відомостей внаслідок обраного способу їх викладення, що можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання товарів цього суб'єкта господарювання.

Відповідно тервідділення АМКУ рекомендувало підприємству припинити вказані дії, які містять ознаки порушень законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, в 10-денний термін.

рішення відомства

http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=97900&schema=kha

Контактна особа