pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

13:20 2019.06.13
star_border Додати в обрані

“Охорошення” - нові дизайни для оголошень у місті. Їх можна використовувати безкоштовно

Зізнайтесь, нас усіх дратують оголошення про відключення води від ЖЕКу, реклами комп'ютерних майстрів (що живуть поруч і приїдуть швидко). При чому дратують вони не тільки змістом, але й формою. Ми запускаємо новий проект, яким хочемо переосмислити комунікацію у місті та спілкування між городянами.

Тому ми прогулялися містом, а згодом наша команда створила прості та приємні шаблони оголошень — наші “охорошення”. http://ohoroshennia.crello.com

Головна ідея проекту — підштовхнути містян до більш цивілізованих та більш ефективних повідомлень, які вони закладають у оголошення. Здоровий гумор або іронія пом’якшать настрій ваших сусідів — і вони пробачать вам караоке під Вінника опівночі. Більш привабливе та лаконічне повідомлення про загублену кішку значно підвищить ваш шанс відшукати цю гуляку. Звична людська мова та кілька жартів замість сухого канцеляриту у оголошенні від ЖЕКу допоможе зробити жителів будинку більш терплячими.

Те, як ми спілкуємося одне з одним, показує нас справжніх. Але тільки подивіться на комунікацію в місті: всі ці оголошення від ЖЕКу, кричущі реклами комп’ютерних майстрів та сусідські погрози «не будьте свинями». Напрошується запитання: а чи справді ми такі? Чи можемо ми спілкуватися краще?

Команда української компанії Crello вирішила переосмислити дратівливі об’яви та створила проект «Охорошення» — набір готових дизайн-шаблонів для будь-яких важливих повідомлень: в міському просторі, у соцмережах чи мессенджерах.

Байдуже хто ви: комунальна служба, якій потрібно проінформувати про відключення води, мешканець дому, який хоче попередити сусідів про гучну вечірку, або власник зниклого, але улюбленого кота — дизайни «Охорошень» допоможуть просто та привабливо звернутися до інших містян.

Ціль проекту — підштовхнути людей до більш цивілізованої та ефективної комунікації. Адже звичну людську мову в оголошенні від ЖЕКу жителі будинку сприймуть більш дружньо, ніж канцелярит. Здоровий гумор у повідомленні про домашню вечірку має шанс розтопити серце сусідів так, що вони пробачать вам караоке під Винника о 12-й ночі. Повідомлення про загублену кішку з її великим фото точно збільшить шанси відшукати цю гуляку. А, головне — такими оголошеннями не соромно поділитись у соцмережах чи надіслати в группу вашого ОСББ у Viber.

Кожен із дизайнів «Охорошень» можна редагувати та скачати безкоштовно через ваш браузер. Не потрібно встановлювати жодних програм та закінчувати курси графічного дизайну. Достатньо відкрити один із готових шаблонів від Crello, додати власну інформацію та контакти, якщо потрібно — змінити зображення на оголошенні, скачати та роздрукувати його. Дизайни «Охорошень» також можна використовувати для постів у соцмережах: статичних чи анімованих.

Автори проекту також звернулися до комунальних підприємств та установ Києва, які найчастіше комунікують з містянами за допомогою друкованих оголошень та запропонували їх працівникам безкоштовно користуватися готовими дизайн-рішеннями Crello.

Проект «Охорошення» команда Crello створила разом з креативною лабораторією Platformagic, що видає інтернет-журнал Platfor.ma та співпрацює з багатьма соціальними ініціативами.

Наталя Піддубенко, менеджерка з PR та комунікацій в Crello: «Ми в Crello щодня працюємо над тим, аби кожна людина — незалежно від смаку та навичок графічного дизайну — могла створювати візуальні матеріали, які будуть виглядати круто та професійно. Соціальні мережі вже перетворились на «діджиталізовані»дошки оголошень, але комунікація в місті виглядає ще жахливіше. Візуальне сміття, яке кричить на нас щодня з стін будинків та стовпів, відверто засмучує. Проектом «Охорошення» ми намагаємося не тільки показати приклад більш привабливої комунікації, але й змусити її працювати».

Марія Фронощук, співзасновниця та CEO креативної лабораторії Platformagic та інтернет-журналу Platfor.ma: «Місто має надихати, а не дратувати. Тому ми – за всі проекти, що можуть зробити життя більш комфортним та надати спілкуванню між людьми глибини. Проект «Охорошення» – це лише перша спроба показати, що спілкуватися одне з одним можна інакше. Більше того: зараз за допомогою таких онлайн-інструментів, як Crello, робити це стало навіть простіше і точно приємніше, ніж набрати текст об’яви у “Ворді”».



Про Crello
Crello — онлайн-редактор відео та графіки.
Український сервіс, що з 2017 року допомагає просто створювати професійний дизайн для соц.мереж, рекламних банерів та інших маркетингових матеріалів. Сьогодні Crello користуються більше мільйона користувачів по всьому світу, які створили вже понад 20 мільйонів дизайнів. А головне, це просто та економно!


Про Platformagic
Platformagic – незалежна креативна лабораторія, що видає інтернет-журнал Platfor.ma. Команда проектів підтримує позитивні зміни в Україні з 2010 року.

Контактна особа