Щорічна прес-конференція у Києві
- Об’єм продажів досяг рівня в майже 90млн євро
- Стабільний розвиток всіх підрозділів компанії
- До 2020 Bosch зведе до нуля викиди вуглецю на всіх своїх 400 підприємствах по всьому світу
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Щорічна прес-конференція у Києві
- Об’єм продажів досяг рівня в майже 90млн євро
- Стабільний розвиток всіх підрозділів компанії
- До 2020 Bosch зведе до нуля викиди вуглецю на всіх своїх 400 підприємствах по всьому світу
Київ. Компанія «Бош», світовий лідер у галузі постачання технологій та послуг, досягла загальний рівень продажів у майже 90 млн євро, що практично на 19 відсотків більше ніж торік. «2018 рік був успішним для компанії, всі напрями показали хороший результат, що дозволило нам вийти на докризовий рівень та значно покращити загальні показники прибутковості в євро», - коментує Віталій Бульда, генеральний директор «Роберт Бош ЛТД» на щорічній прес-конференції компанії в Києві. «У 2019 році, виходячи з результатів першого кварталу, ми очікуємо позитивний розвиток бізнесу», - додав пан Бульда. Сьогодні компанія Bosch в Україні нараховує понад 400 співробітників, у т.ч. працівників неконсолідованих компаній, і вона є найбільшим у країні постачальником рішень для автомобільної промисловості і ринку запасних частин. Компанія також є одним з основних гравців на ринку в сфері промислових технологій та термотехніки.
Розвиток напрямів бізнесу Bosch в Україні
Усі напрями бізнес-секторів Bosch в Україні продемонстрували позитивну динаміку розвитку у 2018 році. Сектор Мобільні рішення (Mobility Solutions), який представлений підрозділом Автомобільні Запчастини та Обладнання (Automotive Aftermarket) завершив 2018 рік із значним зростанням порівняно з попереднім роком. Наразі приблизно 4 500 станцій технічного обслуговування в Україні беруть участь упрограмілояльностіBosch«eXtra».Мережа«BoschАвтоСервіс»залишається найбільшою незалежною мережею станцій технічного обслуговування автомобілів в Україні. На сьогодні вона об’єднує 108 станцій, які представляють концепції Bosch у сфері Сервісу: 92 станції Bosch Авто Сервіс (Bosch Car Service) та 16 станцій Bosch Дизель Сервіс (Bosch Diesel Service).
Значний розвиток спостерігався у бізнес-секторі Будівельні технології (Building Technology), зростання в якому в 2018 році досягло рівня 75 % відносно 2017 року.
Сектор Індустріальні технології (Industrial Technologies) і надалі зберігає сильні позиції на ринку та продемонстрував істотне зростання порівняно до минулого року. Торік позитивну динаміку росту в Україні продемонстрував підрозділ Електроінструменти (Power Tools), що входить до складу бізнес-сектору Споживчі Товари (Consumer Goods). Починаючи з 2017 року в будівельних гіпермаркетах пропонуються професійні електроінструменти додатково до електроінструментів для домашніх майстрів.
Важливою складовою розвитку компанії є її залучення до соціальних та освітніх проектів. З 2014 року компанія активно реалізовує соціальні проекти, спрямовані на допомогу дитячим будинкам-інтернатам, надає підтримку освітнім закладам, регулярно бере участь у благодійних пробігах. У 2018 році було реалізовано масштабний проект «Хортиця». У рамках цього проекту працівниками компанії власноруч, використовуючи інструменти Bosch, було реконструйовано частину інфраструктури заповідника й розпочато будівництво козацького човна «Дуб».
Підрозділ Опалювальна та Водогрійна Техніка (Thermotechnology) продовжив брати участь у програмі з енергоефективності, розробленій Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). Ця програма дозволяє кінцевим споживачам компенсувати 35 % вартості витрат на енергоефективну модернізацію власного житла, допомагаючи скоротити витрати на опалення та гаряче водопостачання. Зокрема, у Дніпрі в рамках програми було модернізовано систему опалення багатоквартирного будинку, ініціатором чого виступила ACMH. ). Таким чином, цей проект став одним з піонерських в Україні і в його ході було демонтовано старі неефективні котли та встановлено каскад високопродуктивних конденсаційних котлів від Bosch – Buderus Logamaxplus GB162-100 V2.
У 2018 році підрозділом Опалювальна та Водогрійна Техніка було також реалізовано 30 масштабних проектів та встановлено понад 10 000 котлів, що на третину більше, ніж торік.
Bosch Group 2019: боротьба зі зміною клімату та заходи задля поліпшення якості повітря
У поточному році Bosch прогнозує уповільнення економічного розвитку. Незважаючи на складні умови у важливих для Bosch галузях і регіонах, компанія очікує, що рівень продажів у 2019 році дещо перевищить показники 2018 року. Незалежно від короткострокових перспектив, Група Bosch інтенсифікує зусилля з боротьби зі зміною клімату і поліпшенням якості повітря.«Зміна клімату - це не наукова фантастика, це відбувається в реальності. Якщо ми будемо серйозно ставитися до Паризької угоди, то боротьбу зі зміною клімату ми повинні розглядати не просто як довгострокове завдання. Її потрібно вирішувати в короткостроковій перспективі, - заявив Голова Ради Правління «Роберт Бош ГмиХ» д-р Фолькмар Деннер, на щорічній прес-конференції. – Ми також націлені на задоволення вимог громадськості, пов'язаних з якістю повітря в містах. Bosch є лідером у сфері інновацій і прагне надавати технологічні рішення екологічних проблем».
Ось чому Bosch активізує свої успішні зусилля із скорочення викидів CO2. «Ми будемо першим великим промисловим підприємством, котре досягне такої амбітної мети, як нульові викиди вуглецю, трохи більше, ніж через рік. Викиди вуглекислого газу всіх 400 підрозділів Bosch у всьому світі будуть нульовими з 2020 року», - заявив Ф. Деннер. .
Водночас, Bosch прагне досягти амбітної мети з поліпшення якості повітря: «Ми хочемо знизити забруднення повітря від транспорту практично до нуля. У пошуку власних шляхів розв'язання проблем ми не обмежуємося капотом автомобіля», - коментує Ф.Деннер. Проект компанії щодо зниження концентрації забруднюючих речовин в повітрі заснований на трьох основних принципах: Bosch розробляє технології силових агрегатів з низьким рівнем забруднення, працює з муніципалітетами міст над проектами з підтримки стабільного транспортного потоку і впроваджує власну систему управління мобільністю на території своїх підрозділів.
Bosch в Україні: Раціональне використання природних ресурсів
В Україні компанія підтримує глобальну політику Bosch в напрямку енергоефективності та раціонального використання природних ресурсів. Наприклад, у приміщенні офісу в Києві обладнано бокси з можливістю роздільного збору відходів. Співробітники в офісі сортують сміття по боксах, після чого його вивозять на переробну станцію. У квітні 2019 року працівники компанії приєдналися до всесвітнього флешмобу з прибирання #trashtagchallenge, очистили від сміття Дніпровську набережну, відсортували та передали близько 60 мішків сміття до сортувальної станції.
Наприкінці 2018 року Bosch Україна розпочала співпрацю зі школою Zero Waste School у смт Українськ і підтримала активістів, надавши необхідне обладнання для переробки сміття та зйомки відео для Youtube, з метою популяризації теми.
На цей момент Bosch в Україні успішно реалізував декілька інноваційний і унікальних для України проєктів, наприклад, із встановлення сонячних колекторів на даху спортивного комплексу, торговельних центрів, бізнес-центрів тощо.
Енергія з відновлювальних джерел завдяки компанії Bosch
Для забезпечення гарячого водопостачання спорткомплексу, що розташований в ТОЦ “Сільвер Бриз”, на даху одного з корпусів центру встановлено геліополе з 40 сонячних колекторів Buderus Logasol SKT 1.0. Теплова енергія, яку генерує геліополе, накопичується в двох акумулюючих ємкостях Buderus Logalux SPSX об`ємом 2000 л кожна. За допомогою системи Bosch ТОЦ може значно зменшити використання тепла від теплоцентралі завдяки використанню геліополя та забезпечити відвідувачів спортивного комплексу гарячою розхідною водою. З моменту встановлення системи в лютому 2019 р., було вироблено близько 25 МВт теплової енергії.Подібні проекти з відновлювальної енергії було реалізовано з використанням технологій Bosch для дошкільних навчальних закладів, спортивних комплексів, гіпермаркетів, морського порту та інших об’єктів.
Представництво Bosch у Львові - взірець сучасного офісу
Офіс Львівської філії «Роберт Бош Лтд» збудовано за принципом енергозберігаючої конструкції вільного доступу з інтегрованим складом. В основі обігріву та охолодження приміщень закладено принцип чіллер-фанкойл і нагрів теплоносія від двох теплових насосів «повітря-вода», ТМ Bosch та Buderus, потужністю 17 кВт кожний. Завдяки розрахунковим тепловим витратам офісу на рівні класу А++ (22-24 кВт) стало можливим облаштування невеликої котельні з двома газовими конденсаційними котлами Buderus Logamax plus GB172i загальною потужністю 48 кВт. Таким чином, об`єкт може опалюватися від двох незалежних джерел енергії, котельні або теплових насосів, або в комбінованому режимі. Проектом також передбачено встановлення сонячних панелей Buderus LogasolSKT 1.0 для покриття пікових потреб в гарячій воді в літній період часу.
Уся система електроживлення та опалення будівлі об`єднана в інтелектуальний блок на базі модулів управління Bosch КНХ та КРХ, система з відкритим протоколом. Таке поєднання дозволило реалізувати проект з повністю автоматизованою будівлею, яка керується віддалено та за протоколом логічного ядра (за набутим досвідом). Об`єднана система керує вентиляцією, системою опалення, витратою електроенергії, освітленням офісу і динамічно різними зонами будівлі. Концептом будівництва передбачено встановлення фотоелектричної системи, яка працюватиме в пікові періоди літа з метою покриття потреби в електроенергії для встановленої кліматичної установки.