В рамках кампанії щодо ребрендингу 4 червня 2019 року hh.ua | grc провела прес-конференцію «hh.ua стає grc: нове міжнародне ім’я, цілі та завдання». Захід було присвячено трансформаційним процесам, які розпочались у компанії, та змінам на ринку праці, що стали каталізатором ребрендингу.
Сучасний ринок праці ставить виклики і перед пошукачами, і перед роботодавцями. Для перших – це необхідність постійно підвищувати рівень компетенцій, аби бути затребуваним на ринку праці. Для других – боротись за кращих співробітників, за їхню лояльність та залученість. Більше того, починаючи з 2016 року, коли збільшення темпів приросту вакансій і падіння зростання кількості резюме призвели до зниження конкуренції, ринок праці з ринку роботодавця поступово почав переходити в ринок пошукача. І це повністю трансформує та змінює функції HR.
А разом з ним змінюється і hh.ua. Так, основні віхи історії компанії:
• У 2005 р. Хедхантер Україна провів власне дослідження українських та міжнародних компаній у сфері інтернет-рекрутингу. Його результати вже тоді показали, що більш ніж 69% компаній використовували інтернет для пошуку кандидатів, а 29% з них користувалися платними послугами порталів;
• У 2006 році ми сформували консалтинговий центр усередині компанії, який зміг проводити унікальні дослідження для бренда роботодавця, й до 2010 року зосередились у напрямку розвитку технологічної платформи, сервісів для HR-спеціалістів та інструментів для формування HR-бренда;
• У 2011 р. світ побачив унікальний проект «Премія HR-Бренд Україна», через який вже пройшло більш ніж 1000 учасників, 300 проектів, 200 номінантів;
• Розуміючи потреби ринку у закритті складних вакансій, у 2015 р. ми анонсували запуск послуги Executive Search;
• З 2016 року розпочали працювати над професійним розвитком та об’єднанням HR-спільноти: офлайн-заходи HRD-Середа – бізнес-сніданок для HR-директорів, які б змогли обмінюватись своїм досвідом та практичними кейсами, Bicycle, або день відкритих дверей у офісі одного з роботодавців та навчальний онлайн-проект (вебінари з лідерами ринку) для HR-ів – Рекруторія.
• З 2017 року ми впровадили «Рейтинг роботодавців» та продовжили професійно робити свою справу, яка змінювала майбутнє пошукачів і роботодавців.
Отже, за 15 років активного розвитку hh.ua трансформувався в бізнес-екосистему сервісів. Щоб підкреслити свою роль для ринку праці та індивідуальність, компанія розпочала процес ребрендингу. Нове міжнародне ім’я – grc, яке покликане стати якісним сервісом для пошукачів і роботодавців. Маючи за плечима величезний багаж знань та досвіду в human resources, grc стає екосистемою послуг, яка закриватиме потреби HR та роботодавців на 360 градусів.
А для пошукачів новий бренд – це той, хто працює на їхню кар`єру. Так, у рамках запуску рекламної кампанії вже опубліковано свіжий рекламний ролик, де зображено міфічного героя hh.ua | grc, який піклується про працевлаштування кожного кандидата. Також заплановано нові проекти для пошукачів, які допомагатимуть краще підготуватися до співбесіди, розуміти, на що слід звернути увагу, щоб бути помітнішим для кращих роботодавців тощо.