Туристичний комплекс сучасного міста мусить мати 3 стовпи. Які саме?
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Туристичний комплекс сучасного міста мусить мати 3 стовпи. Які саме?
До офісу «Агентства розвитку Дніпра» завітав всесвітньо відомий фахівець з розробки міських стратегій, муніципальних стратегій з ревіталізації (повернення до життя) індустріальних районів міст Ден Андерсон.
Серед його розробок – програми для міст
Великобританії (Ньюкасл, Манчестер, Бірмінгем, Лондон), США (Портланд, Сієтл,
Лос-Анджелес), Казахстану (Алмати, Астана), Грузії (Тбілісі).
«Концептуальне
бачення пана Андерсена полягає в тому, що бізнес-виробництва товарів і послуг є
первинним, а туризм – обслуговуючим, – каже Олексій Самовалов, заступник директора
з питань інвестицій «Агентства розвитку Дніпра». – Але ж туристичний комплекс міста мусить мати 3 стовпи. Перший – це
атракшн – точка, подія, об’єкт, які привертають увагу туристів. Другий – міська
інфраструктура. Третій – окрім HoReCa
(сфери індустрії гостинності) включає наявність безперервних подій
365/24 (весь рік цілодобово) з урахуванням туристичного досвіду та побажань
відвідувачів (одних цікавить емоційний, інших – інтелектуальний досвід. Тобто,
треба замислюватись над стимулюванням повторного відвідування міста. Але
початковий фокус повинен бути на локальному, внутрішньому туристі, його
потребах і побажаннях. Коли внутрішній турист задоволений, то іноземний не
змусить себе чекати».
Також Ден Андерсон запропонував розглянути досвід м. Белфаст (Північна
Ірландія), де він впроваджував стратегію зміни іміджу та відродження
туристичного сектору шляхом ефективного використання публічного простору.
Тож, не випадково, з огляду на величезний досвід, пану Андерсону було
запропоновано долучитись до розробки стратегії розвитку міста Дніпра.