Комітет надав обов’язкові для розгляду рекомендації ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ГОРІЛЧАНА КОМПАНІЯ».
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Комітет надав обов’язкові для розгляду рекомендації ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ГОРІЛЧАНА КОМПАНІЯ».
Так, антимонопольщики встановили, що на етикетках горілки торговельної марки «ПЕРЕПЕЛКА», крім інших написів, містяться написи «ECO», «ЕКО-ГОРІЛКА» та зображення позначення «Екологічний сертифікат».
Як вказує АМКУ, екологічну сертифікацію, зокрема, засвідчення відповідності продукції екологічним критеріям, здійснює визнаний в установленому порядку орган з екологічного маркування. Відсутність належного факту встановлення відповідності продукції, що позиціонується як екологічна, екологічним критеріям є підставою не вважати таку продукцію екологічною.
У свою чергу ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ГОРІЛЧАНА КОМПАНІЯ» почало використовувати вказані позначення на етикетках продукції з квітня 2015 року, проте в Україні з 16.07.2013 по 11.10.2017 не було жодного акредитованого органу з оцінки відповідності, який міг би надати товариству відповідний сертифікат.
Тобто, у товариства відсутні належні документи, які підтверджують, що його продукція може маркуватися написом «ЕСО», «ЕКО-ГОРІЛКА» та зображенням позначення «Екологічний сертифікат».
У зв’язку з цим АМКУ визнало, що дії ТОВ «НАЦІОНАЛЬНА ГОРІЛЧАНА КОМПАНІЯ», щодо оформлення обраним способом етикеток горілки ТМ «ПЕРЕПЕЛКА», можуть містити ознаки порушення, передбаченого статтею 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення на етикетках продукції інформації, яка є неправдивою через спосіб її викладення, що може ввести в оману споживачів щодо її характеристик.
Відповідно відомство рекомендувало товариству припинити поширювати на етикетках горілки інформацію, що вводить в оману.
рішення за посиланням
http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=149138&schema=main