Компанія Телеконтакт відсвяткувала день оператора.
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Компанія Телеконтакт відсвяткувала день оператора.
05 квітня 2019 року компанія Телеконтакт відсвяткувала день оператора.
Це свято веде свою історію з 2011 року, з дня народження майданчика м. Житомир. Свята немає в календарі, але спеціальність оператор колл-центру також користується попитом, як професія бухгалтер або системний адміністратор. Тому, з огляду на значний внесок операторів в розвиток компанії, ця дата стала однією з унікальних заходів в Телеконтакті.
Професія народилася ще в 1878 році, коли в Америці була відкрита перша телефонна станція. В Україні ж перші колл-центри з’явилися в кінці 90-х років, які співпрацювали, в основному, з операторами мобільного зв’язку.
Традиційно, з урочистою промовою виступила начальник майданчика Ольга Неділько з теплими побажаннями операторам і вдячністю за досягнення кожного проекту в цілому. Важливим моментом заходу було нагородження фахівців проектів в різних номінаціях, серед яких «Золотий голос проекту», «Найактивніший продавець року», «Super-star», «Гуру продаж», «За активність і ентузіазм в роботі» та інші.
В ході заходу була організована святкова фото-зона, де кожен зміг зробити яскраве фото на згадку.
Компанія Телеконтакт в черговий раз переконалася, що оператори чудово справляються з усіма труднощами, прагнуть до саморозвитку і пишаються своїми досягненнями.
Фотозвіт свята за посиланням: