pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

17:37 2019.03.07
star_border Додати в обрані

AB InBev Efes і Molson Coors підписали договір щодо розповсюдження брендів Staropramen і Miller Genuine Draft в Україні

Компанії AB InBev Efes і Molson Coors оголосили про укладення довгострокового договору щодо розповсюдження брендів Staropramen і Miller Genuine Draft в Україні. За умовами договору компанія AB InBev Efes отримує ексклюзивне право на виробництво, продаж та розповсюдження брендів Staropramen і Miller Genuine Draft.

Компанії AB InBev Efes і Molson Coors оголосили про укладення довгострокового договору щодо розповсюдження брендів Staropramen і Miller Genuine Draft в Україні. За умовами договору компанія AB InBev Efes отримує ексклюзивне право на виробництво, продаж та розповсюдження брендів Staropramen і Miller Genuine Draft.

Компанії продовжують успішне тривале партнерство щодо бренда Staropramen й оголошують про запуск Miller Genuine Draft в Україні. Угода набуває чинності  уже зараз.

Staropramen – другий за величиною бренд пива преміум-класу в Україні, що присутній на ринку вже понад 10 років завдяки партнерству з компанією AB InBev Efes. Минулого року Staropramen продав понад 38 млн літрів пива і є ключовим спонсором джазового фестивалю Lviv Jazz Festival у Львові.

Ален Крняк (Alen Crnjac), регіональний директор компанії Molson Coors у Східній Європі, прокоментував: «Ми раді співпраці з компанією AB InBev Efes, що відома своєю високою якістю пива, креативними маркетинговими кампаніями та провідним виробництвом. Ми впевнені, що AB InBev Efes є надійним партнером. Це допоможе нашим культовим брендам у подальшому розвитку».

Дмитро Шпаков, генеральний директор компанії AB InBev Efes, зазначив: «Ми раді не лише продовжити нашу довгострокову співпрацю стосовно бренда Staropramen, але також розширити партнерство стосовно іншого легендарного бренда Miller Genuine Draft. Впевнені, що дана співпраця буде плідною і безумовно вигідною для обох компаній, а також надасть цінність для наших клієнтів».

 

Про Staropramen

Staropramen – празьке пиво №1 у світі за обсягом виробництва і значенням для компанії Molson Coors. Історія виготовлення пива налічує майже 150 років з тих пір, як його почали варити у районі Сміхов у самому центрі Праги. Бренд продовжує розширювати свій ринок у Європі (зараз він доступний у більш ніж 40 країнах). Усе більше і більше поціновувачів пива відкривають дух старої Праги, втілений у пиві Staropramen. Staropramen – смак задоволення з Праги.

 

Про Miller Genuine Draft

Уперше пиво Miller Genuine Draft зварили у 1855 році у Мілуокі, США. Інноваційна техніка пивоваріння і найкращі інгредієнти дали змогу створити пиво преміум-класу, яке смакувало як розливне, хоча і продавалося у пляшках та банках. Дивовижно м’яке пиво має оригінальний смак завдяки унікальній техніці чотириступеневої фільтрації. З 1885 року Miller Genuine Draft підтверджує свій статус найкращого розливного пива у пляшці. Miller Genuine Draft продається у більш ніж 50 країнах у всьому світі, бо якісне пиво не має меж. Miller Genuine Draft – пізнай унікальне.

 

Про Molson Coors

Компанія Molson Coors володіє брендами Staropramen і Miller Genuine, а також є третьою в світі найбільшою пивоварнею. Операційні сегменти компанії включають Канаду, США, Європу та Molson Coors International (MCI). Molson Coors володіє широким портфоліо власних та партнерських брендів, включаючи глобальні бренди Staropramen, Coors Light, Miller Genuine Draft і Blue Moon. Компанію внесено до переліку промислового індексу Доу-Джонса, що є визнаним глобальним стандартом стабільності міжнародних корпорацій. Щоб отримати докладну інформацію про Molson Coors, будь ласка, відвідайте веб-сайт компанії: www.molsoncoors.com.

 

Заяви про перспективи розвитку компанії

Цей прес-реліз включає оцінки і прогнози, які можуть увійти до «Заяв про перспективи розвитку компанії» згідно з федеральними законами США про цінні папери. Слова «віримо», «очікуємо», «маємо намір», «розраховуємо», «зробимо» і схожі вирази відрізняють заяви про перспективи розвитку компанії, які за своїм характером не є історичними. Хоча Компанія вважає, що припущення, на яких засновані заяви про перспективи розвитку компанії, є обґрунтованими, це не означає, що ці припущення виявляться точними. Важливі фактори, через які кінцеві результати можуть серйозно відрізнятися від історичного досвіду Компанії, і теперішні прогнози та очікування вказані в документації Компанії, представленій для реєстрації у Комісії з цінних паперів і бірж США (“SEC”). До цих факторів належать ризики, вказані в нашій документації, представленій у звітах компанії Molson Coors для реєстрації в SEC, у тому числі у нещодавньому щорічному звіті за формою 10-К.

Усі заяви про перспективи розвитку компанії у цьому прес-релізі є правовими, бо містять застереження щодо їх трактування і вказують на основоположні припущення. Ви не повинні безпідставно покладатися на заяви про перспективи розвитку компанії, оскільки інформація в них є дійсною лише на момент їх складання. Ми не будемо оновлювати заяви про перспективи розвитку компанії чи включати в них нову інформацію, повідомлення про майбутні заходи тощо.

 

Про AB InBev Efes

AB InBev Efes — один із лідерів українського пивоварного ринку, який є спільним підприємством найбільшої в світі пивоварної компанії Anheuser-Busch InBev і найбільшої пивоварної компанії Туреччини Anadolu Efes.

AB InBev Efes має три пивоварні в Чернігові, Харкові та Миколаєві.

Портфель пивних брендів складається з глобальних ТМ: Bud, Corona Extra, Stella Artois; міжнародних ТМ: Hoegaarden, Leffe, Beck's, Lowenbrau, Franziskaner, Spaten, Staropramen, Taller, Velkopopovický Kozel; а також локальних ТМ «Чернігівське», «Рогань», «Янтар», Сhill.


Контактна особа