pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

17:03 2018.07.19
star_border Додати в обрані

«Найнижча ціна» інтернет-магазину на комп’ютерну техніку вводила споживачів в оману

І тому тепер ФОП Скляр А.В. має 10 днів для виконання рекомендацій Харківського тервідділення АМКУ.

Так, наприкінці липня 2017 року харківські антимонопольщики виявили на веб-сайті інтернет-магазину «Cactus» таку рекламну інформацію: «Вы можете приобрести полюбившийся вам гаджет по самой низкой цене и при этом получить сервис высочайшего качества» (мова оригіналу).

Однак тервідділення АМКУ встановило, що в інтернет-магазині «Cactus» вартість комп’ютерної миші «Genius Ammox x1-400» чорного кольору складає 599 грн, а в інтернет-магазині «Denika» вартість точно такої ж комп’ютерної миші становить 529 грн.

Крім цього, в інтернет-магазині «Cactus» вартість маршрутизатора TP-Link TL-WR841N складає 450 грн, а в інтернет-магазині «Казачок» вартість такого ж маршрутизатора становить 440 грн.

Тобто, вартість комп’ютерної миші «Genius Ammox x1-400» в інтернет-магазині «Denika» та маршрутизатора TP-Link TL-WR841N в інтернет-магазині «Казачок» на 70 та на 10 грн. відповідно, менша ніж в інтернет-магазині «Cactus», а отже, ціни не є найнижчими.

Таким чином, як вказує орган Комітету, ознайомившись з інформацією про «найнижчу ціну» на сайті інтернет-магазині «Cactus», через який ФОП Скляр А.В. здійснює реалізацію комп’ютерного обладнання, у пересічного споживача може скластися враження про те, що у вказаному інтернет-магазині найнижчі ціни, а це у свою чергу може стимулювати зацікавленість споживачів та поставити ФОП Скляра А.В. у більш вигідне становище стосовно інших суб’єктів господарювання, які здійснюють реалізацію комп’ютерного обладнання та дотримуються вимог законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

Тобто, як вказує тервідділення АМКУ, ФОП Скляр А.В. може отримати неправомірні переваги у конкуренції, посилюючи свою конкурентну позицію не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення інформації, що вводить в оману.

І тому Харківське тервідділення АМКУ, оскільки інформація на сайті про «найнижчу ціну» не відповідає дійсності та вводить споживачів в оману, рекомендувало підприємцю в 10-ти денний строк вжити необхідних заходів щодо усунення причин та умов виникнення порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції.

рішення відомства

http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=94697&schema=kha

Контактна особа