ТОВ «Подорожник Київ» отримало від Київського тервідділення АМКУ обов’язкові для розгляду рекомендації.
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
ТОВ «Подорожник Київ» отримало від Київського тервідділення АМКУ обов’язкові для розгляду рекомендації.
Як вказує тервідділення АМКУ, ТОВ «Подорожник Київ» розміщувало на аптечному закладі рекламний плакат на якому великими зеленими та червоними літерами міститься напис «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ», а нижче, дуже дрібним шрифтом, який є непримітним для пересічного перехожого навіть з незначної відстані, на білому фоні зеленими літерами міститься напис «*детальні умови та термін дії програми можна дізнатися на сайті www.podorozhnyk.com».
Як зазначило саме товариство, під такою рекламою малось на увазі, що за умовами їх довготривалої акції лише на визначені препарати встановлена ціна, що є закупівельною ціною без торгової надбавки (або відпускна ціна нижча від закупівельної), а перелік таких препаратів знаходяться на сайті та в куточку споживачів. Відповідно рівень цін як «низькі» суб’єкт господарювання визначав з розрахунку продажів за собівартістю, а не за цінами конкурентів.
Однак, як встановили працівники відомства, споживач не має можливості ознайомитись з переліком лікарських засобів, які беруть участь у програмі «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ», оскільки в аптечному закладі в куточку споживача не було ніякого переліку.
Натомість спосіб викладення інформації, зокрема, напису «детальні умови та термін дії програми можна дізнатися на сайті www.podorozhnyk.com», не сприяє ознайомленню споживачів з її змістом, оскільки розмір шрифту, яким виконано такий напис, є значно меншим від шрифту, яким наведена основна інформація.
А тому така реклама може стимулювати споживачів (покупців) до здійснення покупки саме в аптечних закладах товариства, оскільки може створювати хибне уявлення про те, що ціни на лікарські засоби та вироби медичного призначення в аптеках товариства є нижчими, ніж в аптеках конкурентів.
Разом з тим, тервідділенням АМКУ здійснено порівняльний аналіз (по 72 найменуванням) роздрібних цін (без урахування знижок) на лікарські засоби, що реалізуються ТОВ «Подорожник Київ» та конкурентами - ТОВ «Інтелекс» та ТОВ «Вітамін-1», аптечні заклади яких знаходяться в безпосередній близькості один від одного.
За результатами проведеного аналізу орган Комітету встановив, що роздрібні ціни на деякі лікарські засоби, що реалізуються в аптечному закладі ТОВ «Подорожник Київ», вищі ніж в аптечних закладах вказаних конкурентів.
Таким чином напис «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ» може призвести до введення в оману споживачів шляхом створення у них хибного уявлення про низькі ціни на лікарські засоби та вироби медичного призначення, порівняно із конкурентами. Такі дії товариства можуть надавати переваги ТОВ «Подорожник Київ» перед іншими суб’єктами господарювання на ринку реалізації лікарських засобів та виробів медичного призначення, зокрема, шляхом поширення неправдивої інформації про продукцію, яка ним реалізується – а це вже порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого статтею 15¹ Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді поширення інформації, що вводить в оману.
Тому Київське тервідділення АМКУ рекомендувало товариству припинити дії, які полягають поширенні неправдивої інформації «СТАБІЛЬНО НИЗЬКІ ЦІНИ» у зовнішньому оформленні аптечних закладів, шляхом приведення рекламної інформації у відповідність до вимог законодавства, а також рекомендувало усунути причини виникнення порушення і умов, що йому сприяють.
рішення відомства
http://www.amc.gov.ua/amku/doccatalog/document?id=88458&schema=kyivr