Нестандартний підхід до партнерства та як правильно інтегрувати бренд у цікаву подію.
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Нестандартний підхід до партнерства та як правильно інтегрувати бренд у цікаву подію.
Компанія Caparol Україна регулярно виступає партнером як масових, так і невеликих заходів, забезпечуючи матеріали для створення якісного та різного за призначенням покриття. Проте у випадку з Race Nation маркетингова команда вирішила розширити свою роль «кольорового» партнера.
«Обираючи подібний вид активності, важливо пам’ятати про цільову аудиторію учасників, їх інтереси та можливості, які мають бути релевантними вашим власним. Це має бути співробітництво, виграшне для усіх сторін», - підкреслює Вікторія Ковальова, начальник відділу маркетингових комунікацій Caparol Україна.
Ідейна співзвучність події, та бажання переосмислити традиційні підходи до таких проектів наштовхнули на думку про більш глибоку інтеграцію бренду. Caparol підтримує здоровий спосіб життя, а матеріал Capalac Aqua 2K PU-Lack - екстремальні навантаження. Так було створено передостанню перешкоду – п’ятиметрову рампу, яка відділяла учасників від фінішу. Її поверхня вимагала особливого покриття, витривалого та надміцного, здатного витримати набагато більше, ніж можуть забезпечити звичайні матеріали. Саме тому вибір припав на матеріал на водній основі Capalac Aqua 2K PU-Lack, по якому пробігли майже 2000 спортсменів.
Рампа витримала натиск двох тисяч спортсменів, які пройшли через виснажливі навантаження. Брудні та втомлені, місцями травмовані, але сповнені рішучості завершити Гонку, учасники забезпечили Capalac Aqua 2K PU-Lack найкращу перевірку на стійкість та відновлення. Поверхня рампи зіткнулася з наслідками усіх попередніх завдань: стрибками у воду, повзанням по багнюці, бігом з мішками з піском на плечах та іншими. Проте звичайного миття було достатньо для того, щоб її поверхня знову стала білою та гладкою.
«Для нас важливо підходити до проектів креативно. Просте розміщення логотипів вже давно не працює: щоб зачепити аудиторію потрібно дарувати емоції. Вийшовши за рамки, ми змогли не тільки стати повноцінною частиною Гонки Націй, але й провели реальне випробування матеріалу із двома тисячами людей. Зрештою, ми отримуємо зарплатню саме за ефективність роботи і вона вже давно не вимірюється кількістю логотипів», - розповідає Вікторія Ковальова.
Нестандартне спонсорство в даному проекті дозволило Caparol наочно випробувати матеріал, отримати максимальне охоплення в мережі завдяки емоційним фото та відео (https://youtu.be/cIWCh0luBpM)*, брендованим перешкодам і величезному надувному слону. Учасники перегонів отримали сертифікати на матеріал компанії Caparol, а RaceNation– нового надійного партнера зі співзвучними цінностями.
Контактна особа
Вікторія Ковальова
Начальник відділу маркетингових комунікацій
Капарол Україна
Тел.: + 38 044 379 06 91,
Моб.: +38 067 161 90 89
E-mail: viktoriia.kovalova@caparol.ua