pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

16:52 2021.10.21
star_border Додати в обрані

Аварійно-диспетчерська служба АТ «Харківміськгаз» виявила та локалізувала 5 тис. небезпечних ситуацій у домоволодіннях споживачів

З початку року фахівці служби 104 Харківміськгазу локалізували понад 5 тис. аварійних ситуацій на внутрішньобудинкових газових мережах. Щодня диспетчери служби приймають близько 50 викликів від жителів міста. Основна частина звернень споживачів пов’язана з виявленням витоку природного газу на внутрішніх газових мережах.

«З початком опалювального сезону та настанням холодів частішають звернення до аварійно-диспетчерської служби. Це пов’язано із тим, що люди починають вмикати газові опалювальні прилади», - прокоментував головний інженер Ігор Шухат.

Як правило, власники помешкань нехтують простими правилами безпеки, у тому числі не проводять регулярне технічне обслуговування внутрішнобудинкових мереж газопостачання. Згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги», відповідальним за стан внутрішньобудинкових систем є власник домоволодіння або співвласники багатоквартирного будинку. Зокрема, необхідно дотримуватися правил безпеки:

-     Не залишати без нагляду газові прилади під час їхньої роботи;

-     Провітрювати приміщення, де встановлені газові прилади;

-     Перевіряти надійність закритого крану на газопроводі;

-     Стежити за наявністю тяги у димових та вентиляційних каналах;

-     Не ремонтувати, не переносити та не встановлювати газові прилади самостійно.

При виявленні витоку газу слід вимкнути газові прилади, перекрити кран та провітрити приміщення, а також негайно викликати аварійну службу за номером «104».


Контактна особа

Татьяна Черкасова

АТ "Харківміськгаз", Харків

+38 (067) 807 29 90 tc019863@gmail.com