Все більше українських і зарубіжних компаній довіряють проекту Virobnik.ua. Контракти з багатьма з них Virobnik підписав на рік або на кілька років вперед: наприклад, з Danone в Україні, Biosphere Corporation, Studiopack Ukraine Limited та іншими.
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Все більше українських і зарубіжних компаній довіряють проекту Virobnik.ua. Контракти з багатьма з них Virobnik підписав на рік або на кілька років вперед: наприклад, з Danone в Україні, Biosphere Corporation, Studiopack Ukraine Limited та іншими.
Проект українських стартаперів, серед яких професійні журналісти, експерти в області захисту прав споживачів і активісти, Virobnik.ua, дозволяє українцям самим побачити - з чого зроблені продукти харчування.
Як повідомляє в своєму матеріалі видання MC.today: «Якщо покупець цікавиться якістю якогось товару, то може зайти на сайт проекту і подивитися коротке відео, в якому команда Virobnik.ua розповість всю правду про виробництво. Кожен може побачити, як і з чого роблять продукт, а потім купити його без страху за своє здоров'я».
За короткий час до проекту приєдналися українські та міжнародні бренди. Серед них корпорації Danone, «Біосфера», «СтудіоПак» та інші.
Як повідомляється в матеріалі, правила проекту одні для всіх - винятків не буває, відео-ролик відповідає на п'ять головних питань:
1. Хто робить продукт?
2. Де його виробляють?
3. Яку сировину використовують?
4. В яких умовах зберігають продукт?
5. Як перевіряють його якість?
Крім того, всім товарам, які пройшли перевірку, Virobnik.ua пропонує нанести на упаковку QR-код з швидким посиланням на відео. Хоча великим компаніям складно змінювати дизайн, вони на це йдуть. Наприклад, це зробив Danone на одному зі своїх популярних йогуртів.
Як повідомляють автори проекту, їхня мета - покращити рівень знань українців про продукти, досягти довіри між брендами і покупцями, виключити фальсифіковану продукцію з продажу та позбавити від стресу при здійсненні покупок.
«Спочатку ресторани відкрили свої кухні - і це стало правилом гарного тону. Тепер двері повинні відкрити виробники. Прозорість стала світовим трендом. Багато українських і міжнародних брендів вже розуміють, що довіра покупців - це їхня перевага», - розповідає натхненник проекту, переможець конкурсу ООН і ЄС на створення кращого журналістського матеріалу з тематики - захист прав споживачів, Віталій Єрмак.