pixel mautic

Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!

Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:

17:40 2021.01.27
star_border Додати в обрані

В Україні стартував третій раунд інвестування у наймасштабніший проєкт, що розвиває індустрію сімейних молочних ферм

Перший в Україні інвестиційний проєкт з розвитку сімейних молочних ферм оголошує з 25 січня 2021р. початок третього раунду інвестування.

В результаті попередніх двох раундів до проєкту приєднались 87 інвесторів, які інвестували на суму 2,7 млн грн.

Це дозволило 65-ти сім'ям на Західній Україні відкрити власні молочні ферми. Попереду - інші регіони України.

Проєкт

У понеділок, 25 січня, стартував третій раунд інвестування у наймасштабніший проєкт, що розвиває індустрію сімейних молочних ферм.

Проєкт допомагає сімейним господарствам, які хочуть розпочати молочне фермерство, у пошуку фінансування, закупці корів, обладнання та налагодженні співпраці з молокозаводами. Щоб стати інвестором - потрібно заповнити заявку на сайті. Третій раунд триватиме до 1 квітня (31 березня).

Проєкт успішно провів 2 раунди інвестицій, в результаті яких приєдналось 87 інвесторів та вдалось залучити 2,7 млн грн. "Сімейні молочні ферми" вже підтримали уряд Швеції, Канади та Фонд розвитку ООН.

Завдяки залученим коштам вже вдалось відкрити 65 ферм у Волинській, Рівненській, Тернопільській, Житомирській та Хмельницькій областях.

У третьому раунді мінімальна інвестиція становить 15 000 гривень. Кожен інвестор стає співвласником соціально відповідального бізнесу. Молочним бізнесом почали займатися селяни, які часто їздили на заробітки у інші країни чи регіони. Завдяки відкриттю ферм вони мають змогу працювати вдома та забезпечувати робочими місцями своїх односельців.

Згідно з бізнес-планом, розробленим компанією Baker Tilly, інвестиції будуть розрахунково приносити інвесторам 12% річних з 2025 року, а вартість частки до 2030 року може зрости в 10 разів. Відповідно, якщо інвестор вкладає 100 000 гривень сьогодні, то за 5 років з 2025 до 2030 отримає 60 тисяч гривень доходу та зможе продати частку за 1 мільйон гривень в 2030 році з максимальною капіталізацією.

Третій раунд стане заключним для першої фази залучення інвестицій.Далі відбудеться переоцінку вартості бізнесу.

Загалом до 2026 року проєкт планує відкрити 5000 ферм, що у свою чергу надасть 20000 робочих місць та займе 10% українського ринку виробництва молока.

Сімейні молочні ферми – це ефективний механізм розвитку українського села. Це створення цілісної екосистеми через розбудову сільськогосподарських кластерів: продаж кормів та їх заготівля, консультативні, ветеринарні, зоотехнічні послуги, будівельні роботи, обладнання, збір, охолодження та продаж молока. СМФ - це соціально відповідальний підхід до українського фермерства.

 Детальніше про проєкт та новини з ферм можна дізнатися на нашій Facebook-сторінці.


Контактна особа

Олена Могилевська

Сімейні Молочні Ферми, Дубно