Компанія «Три Ведмеді» розпочала масштабну рекламну кампанію на підтримку заморожених продуктів «Краще м’ясо – це пельмені «Три Ведмеді», яка триватиме протягом січня.
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Компанія «Три Ведмеді» розпочала масштабну рекламну кампанію на підтримку заморожених продуктів «Краще м’ясо – це пельмені «Три Ведмеді», яка триватиме протягом січня.
За допомогою такого незвичайного твердження ми робимо акцент на основному інгредієнті продукту, якість якого визначає вибір споживача. Адже для начинки пельменів «Три Ведмеді» використовується виключно натуральне соковите м’ясо та спеції.
«У період, коли так хочеться більше часу проводити зі своїми близькими, а не біля плити, заморожені напівфабрикати «Три Ведмеді» є відмінним вибором. З продукцією «Три Ведмеді» питання ситного і смачного сніданку, обіду або вечері вирішиться за 10 хвилин і у вас буде більше часу для себе та близьких», – зазначив генеральний директор компанії «Три Ведмеді» Андрій Тищенко.
Для залучення великого охоплення споживачів були обрані найбільш масові канали комунікації: зовнішня реклама, онлайн-майданчики, прояви в онлайн-магазинах і у провідних мережах супермаркетів, метрополітенах Києва та Харкова.
З повною лінійкою заморожених продуктів «Три Ведмеді» можна ознайомитися на сайті.