Через чат-бот 7104ua у месенджері Viber клієнти АТ
Що нового у бізнесі користувачів Deadline?
Кожен понеділок розповідаємо про це журналістам України!
Щоб прочитати реліз або безкоштовно розмістити свій:
Через чат-бот 7104ua у месенджері Viber клієнти АТ
Функція завантаження фото у чат-боті 7104ua у месенджері Viber створена з метою коригування показань лічильників газу, що були внесені з помилками. Раніше для виправлення помилково переданих показань споживачу газу потрібно було звертитись до Центру обслуговування клієнтів із відповідною заявою та чекати на контролера, який мав скласти акт та підтвердити реальні показання лічильника. Із впровадженням нової функції у чат-боті 7104ua зазначена процедура перевірки надісланих даних за допомогою фото відбуватиметься автоматично.
Майже 18 тис. харків'ян вже оцінили переваги користування чат-ботом 7104ua у Viber. Окрім передачі показань, у чат-боті можна відслідковувати баланс за особовими рахунками (до 5 адрес), переглядати історію платежів за газ та його доставку, завантажити рахунок на оплату, а також оплачувати послуги онлайн.
Мешканці Харкова також мають можливість скористатися іншими дистанційними онлайн-сервісами: "особистим кабінетом" на сайті 104.ua, мобільними додатками 104 Mobile для Android та 104 MobileLight для iOS.
Спеціалісти АТ "Харківміськгаз" нагадують, що згідно з Кодексом ГРМ побутовий споживач зобов'язаний щомісяця станом на 1 число місяця знімати фактичні показники лічильника газу та протягом п'яти діб (до 5 числа включно) надавати їх Оператору ГРМ.