Одним із найцінніших активів, які ви маєте як професіонал, є ваша репутація та репутація вашої компанії. Можливо, ви гарний професіонал, відмінно справляєтеся з роботою або успішно будуєте прибутковий бізнес, але чи знають це люди, що вас оточують? Хороша репутація - ваш золотий квиток в безмежні можливості.
Створення сильної репутації відбувається не відразу. Репутація компанії вимагає постійної роботи з медіа, блогерами, лідерами думок тощо. Потрібен час, щоб завоювати довіру, авторитет і вплив. Перший крок у побудові іміджу може здатися складним завданням, проте є кілька способів поліпшити свою репутацію.
Скористайтеся перевагами LinkedIn
Завдяки більш ніж 500 мільйонів користувачів цієї бізнес-орієнтованої платформи соціальна мережа LinkedIn є чудовою платформою для розширення зв'язків з іншими бізнес-професіоналами. LinkedIn дозволяє легко ділитися оновленнями, пов'язаними з вашою галуззю і бізнесом, а також ділитися своїми досягненнями. Ці функції є відмінними інструментами для створення успішного профілю LinkedIn і встановлення довіри.
Відвідуйте фахові подіїПрофесійний захід - це прекрасна можливість для встановлення справжніх відносин з однодумцями. Фахова взаємодія - це процес, який вимагає сильної волі і наполегливості, оскільки відвідування цих заходів може бути досить суттєвим. Вийдіть зі своєї зони комфорту, почніть розмову і намагайтеся познайомитися з новими людьми, швидше за все, вони так само знервовані, як і ви! Використовуйте свій час на фахових заходах, щоб залишити позитивне враження у інших учасників, так як це допоможе встановити міцні відносини, які в кінцевому підсумку підвищать ваш профіль галузі. Створіть репутацію за допомогою блогівНаявність власного особистого блогу може ефективно впливати на ваш профіль в якості лідера галузі, а також збільшите обізнаність про вашу компанію. Блогінг дозволяє розвивати сильну присутність в Інтернеті. У вас є можливість поділитися своїм власним голосом, усунути хибні уявлення та встановити, хто ви є і що означає ваш бізнес. Блог - ідеальна платформа для обміну корисною інформацією і цікавим контентом, який має відношення до вашої галузі та бізнесу. Обдумуючи ідеї для контенту, не забувайте враховувати інтереси своєї аудиторії, так як це створить цікавий контент блогу . |
Рекомендуємо також
05.09.2018
8559
03.09.2018
9410
|
Живіть своїм брендом
Будьте щирі у розвитку професійної репутації, оскільки це створить позитивне перше враження на всіх, з ким ви зустрічаєтеся. Будь то в професійній або звичайній обстановці, ви ніколи не знаєте, хто може бути вашим наступним клієнтом. Створення репутації з нуля вимагає часу. Однак сила репутації незаперечна. Створюючи сильну репутацію, засновану на підвищенні авторитету, довіри і впливу, на горизонті з'являться незліченні можливості.
Оригінал статті можна подивитися тут. Deadline допомагає