Інформаційний партнер розповсюджуватиме інформацію про ваш проєкт від моменту зародження ідеї до фінальної промови керівника на корпоративній вечірці. Він готує різножанрові матеріали та просуває публікації пов’язані з вашою подією до профільної авдиторії. То як привабити медіа до вашого проєкту – читайте далі.
ЗАЯВІТЬ ПРО ВАШУ УНІКАЛЬНІСТЬ
ЗМІ надають перевагу подіям, які потенційно провокують інтерес читачів та підіймуть рейтинг їхнього видання. Тому, перш ніж партнеритись зі ЗМІ, зрозумійте чи має ваша подія чи продукт реальний суспільний інтерес. Не бійтесь відповісти на це питання чесно.
ПЛАНУЙТЕ
У разі схвальної відповіді – створіть дві таблички на Гугл-диску. У першій зберіть контакти усіх ЗМІ, які на вашу думку точно зможуть розмістити інформацію. У іншій – напишіть варіанти тем майбутніх публікацій. Це можуть бути:
- Стаття про подію чи продукт;
- Інтерв’ю;
- Прес-анонс;
- Пост-реліз;
- Інфографіка;
- Давайте ЗМІ можливість самостійного рішення.
Усі тексти повинні допомагати читачу в прийняті рішення на вашу користь. Зрозумійте, хто ваша авдиторія, чим вона цікавиться та що її турбує. Якщо ви робите подію для баристів – пошукайте усі можливі профільні видання за цією тематикою. Не забувайте про блогерів та пабліки у соціальних мережах.
СКЛАДІТЬ ПРОПОЗИЦІЮ
Співпраця з медіа базується на взаємокористі. Напишіть, що ви можете запропонувати медіа окрім текстів. Це може бути розміщення логотипів з активними посиланням на вашому сайті та поліграфійчній продукції, створення тематичних публікацій у ваших соціальних мережах, згадка про ЗМІ у титрах проморолика. До пропозиції додайте інформацію про вашу подію, кількість потенційної авдиторії та реальну статистику із соціальних мереж. Не забудьте про привабливе оформлення.
ЗАПРОШУЙТЕ ВВІЧЛИВО
Свою пропозицію інформаційного партнерства надсилайте на електронну пошту. У тексті на мейл додайте інформацію про подію чи компанію та залишіть контакти. В листі висловлюйте повагу до особи з якою спілкуєтесь. Від рівня комунікації залежить доля вашої реклами. Така сама схема працює, як при телефонному, так і особистому запрошенні.
КОНТРОЛЮЙТЕ ПРОЦЕС
Узгоджуйте дедлайни публікацій, домовляйтесь зі спікерами про інтерв’ю, надсилайте необхідні візуальні матеріали, просіть у медіа всі посилання на публікації. Рівень вашої зацікавленості в процесі співпраці впливатиме на кількість та якість публікацій.
Пам’ятайте, інфопартнери грають із вами на одному полі. Якщо не впевнені, що зможете самостійно зацікавити медіа – звертайтесь до професіоналів. Deadline допомагає