Є такі фінансово успішні компанії, що не можуть розмістити платну рекламу, бо закон забороняє публічну пропаганду товару чи послуги. Як бізнесу отримати публікації в ЗМІ у такому випадку?
Ось кілька порад для компаній, які намагаються максимізувати свої зусилля зі зв'язків з громадськістю у світі невловимої преси.
Знайте, кого потрібно обрати
Журналісти і редактори щодня піддаються бомбардуванню небажаними дзвінками та електронними листами, що містять сюжети, які не відповідають тематиці ЗМІ. Але піар це не гра чисел. Замість того, щоб розсилати по електронній пошті кожну публікацію, про яку ви тільки можете подумати, ви отримаєте кращі результати, оцінюючи ваші пропозиції в залежності від інтересів і стилю вашої цільової публікації.
З цієї причини Вам слід приділити час знайомству з журналістом, якому ви пропонуєте історію. Ви можете бути активним, пропонуючи історії, які відповідають потребам конкретного медіа.
Практикуйте якість, а не кількість, націлюючи рекламні матеріали на людей, які можуть насправді пояснити вигоду.
Будьте цінним активомЧерез те, що співробітники редакцій скорочуються, журналісти час від часу цінують деяку допомогу. Вони цінують контакти, які полегшують їхню роботу, надаючи історії та доступ до корисної інформації. Замість того, щоб накопичувати сюжети, ви повинні запитати, над якими історіями вони працюють, і, коли це доречно, запропонувати допомогу, надавши цитату або внутрішню інформацію. Немає під рукою клієнта? Проскануйте свою велику мережу і подивіться, чи є хтось, хто може бути корисним для історії, незалежно від того, чи є вони клієнтами чи ні. В PR ваша мережа людей - це ваш власний капітал, тому змусьте його працювати на вас. Це вигідно з кількох причин: по-перше, це допомагає налагодити відносини з журналістами і редакторами, не обмежуючись подачею. Допомагаючи у створенні історії або ролі, ви відзначаєте себе як актив, до якого вони захочуть звернутися в майбутньому. |
Рекомендуємо також
19.04.2019
12727
18.02.2019
20793
|
Створення ціннісних відносин, навіть якщо вони не приносять прямої або негайної вигоди вам або вашим клієнтам, видаляють елемент транзакції з подання і роблять процес сприйняття набагато більш представницьким.
Розкажіть свою цікаву історію
Кожен PR-фахівець знає (або повинен знати) важливість хорошого прес-релізу. Для того, щоб він був ефективним, необхідно знати і розуміти своїх клієнтів. Деякі питання, які хороший публіцист задає перед тим, як написати прес-реліз:
1. В чому відмінність цільової аудиторії?
2. Які проблеми клієнтів вирішує компанія?
Наявність ключової інформації про клієнта, має вирішальне значення для публікації хорошого прес-релізу.
Обов'язково надсилайте свої прес-релізи потрібним людям. З'єднання журналіста з брендом, який резонує з ним, допомагає створити динамічну історію, в ідеалі з її змістом.
Оригінал можна прочитати тут. Deadline допомагає