Люди кажуть, що немає поганої реклами, але насправді одна пропозиція може принести багато шкоди. Власники бізнесу повинні дуже ретельно думати, перш ніж публікувати будь-які заяви, й планувати все заздалегідь. Навіть у великих компаній, таких як AirBnb або Volkswagen, були деякі серйозні піар - провали. Сьогодні розповімо про найбільші помилки, які роблять молоді підприємці чи непрофесійні піарники, і про те, як їх уникнути.
1.Відправлення нудних прес-релізівШвидше за все, ви написали прес-реліз на 1000+ слів, який містив багато цифр та фактів, але не містив реальної історії. Піарники повинні зосередитися на тому, щоб дати журналісту гарну історію, а не якісь даремні факти. До того ж засновники мають тенденцію перебільшувати факти та надавати значення незначним подіям чи фактам. Жоден журналіст не сприйме такого роду електронну пошту серйозно та лише помістить її в спам. 2. Не знати цільового клієнтаЯкщо ви не знаєте, куди прямуєте, то ви просто йдете колами і не досягаєте будь-якої мети. Найбільша проблема багатьох компаній полягає в тому, що їм не вдається визначити цільового клієнта, якого вони хочуть досягти. Це найважливіший елемент успішної PR-кампанії. Сегментуйте свою клієнтську базу за допомогою різних факторів, починаючи з простих, таких як стать, вік, національність і закінчуйте чимось на зразок статусу відносин, інтересів та активності в соціальних мережах. Таким чином, ви можете знайти вірний підхід для кожної категорії. |
Рекомендуємо також
19.02.2018
9321
30.05.2018
0
|
3. Не плануйте все заздалегідь
Журналісти - не роботи, і щоб створити хорошу історію, потрібно дати їм час написати її. Найгірше, що може зробити піар-менеджер - це відправити журналісту сухий прес-реліз та чекати, що кореспондент зробить з нього статтю за ніч. Швидше за все, журналіст навіть не захоче дивитися на ваш прес-реліз. Крім того, не забувайте такі речі, як вихідні або святкові дні. Якщо ви надішлете електронний лист у п'ятницю, до понеділка він буде лежати на дні поштової скриньки, оскільки сотні таких людей, як ви, надсилають листи в редакцію. Найкращий час для відправлення інформації - десь на початку робочого дня, тоді ваш лист, швидше за все, буде першим. Тільки не забудьте перевірити часовий пояс, де знаходиться редакція.
4. Спам журналістів
Ніхто не любить спам, особливо журналісти, які зазвичай отримують тонни електронних листів щодня. Відправлення одного наступного електронного листа - це нормально, але не більше. Швидше за все, ваша електронна пошта опиниться в чорному списку, і наступного разу вона навіть не з'явиться в папці «Вхідні». Якщо ваше повідомлення актуальне - журналіст зв'яжеться з вами.
5. Проводіть попередні дослідження
Можливо, ви підготували відмінний прес-реліз на важливу тему, але відправлення його не в той відділ або не тому журналісту - марна трата часу. І хоча це може здатися очевидним, насправді це трапляється часто. Коли ви відправляєте холодний лист людині, переконайтеся, що у вас є правильна інформація про нього. Це особливо актуально для великомасштабних розсилок. Потрібно надсилати 10 персоналізованих листів, а не сотні листів не зрозуміло кому.
Автор: AJ Agrawal. Оригінал тексту можна подивитися тут. Deadline допомагає.