pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Уроки піар > Страх і ненависть соціальних мереж: як створити бренд з нуля без ЗМІ

Страх і ненависть соціальних мереж: як створити бренд з нуля без ЗМІ

Уроки піар

Страх і ненависть соціальних мереж: як створити бренд з нуля без ЗМІ

18.09.2019 8515

Соціальні мережі використовують, як канал побудови іміджу, інструмент продажу або платформу для спілкування з клієнтами.

Спiкер

Анастасія Олексюк

Про автора:

Працювала репортеркою на телеканалі UA:Суспільне, інтерв’юеркою в онлайн-виданні Марічка News, кореспонденткою на сайті Ostroh.info. Учасниця міжнародних та всеукраїнських журналістських і культурних проектів. З 2017 року PR-менеджерка всеукраїнського літературно-перекладацького фестивалю TRANSLATORIUM. З серпня цього року - редакторка Deadline.com.ua.

За статистикою, найпопулярнішою соціальною мережею в Україні є Фейсбук. Її використовують 45% зі всі онлайн-користувачів. Трохи рідше користуються Twitter, Instagram та YouTube.

Найчастіше, соціальні мережі для просування використовують молоді та маловідомі бренди. Вершину популярності займають такі товари як одяг, взуття, косметика для тіла, прикраси та аксесуари, харчові продукти, товари для дому або ж дитячі товари. 

Оберіть правильну платформу 

Найбільш універсальною платформою вважається Facebook. Мережа підійде для формування іміджу компанії, залучення нових клієнтів та підвищення кількості продажу продукції. У цій мережі є повний пакет бізнес-інструментів для створення постів, реклами та аналізу статистики. Начальник маркетингового відділу “Добра Хата” Роман Креніда додає, що у Фейсбуці є вбудований штучний інтелект, який аналізує аудиторію за поведінкою, реакціями та вподобаннями. 


Instagram має подібний набір бізнес-інструментів. Та він більше  орієнтований на продаж реального продукту за допомогою фотографій та відео. Назвати цю мережу хорошою для формування іміджу експерти не можуть. 

YouTube - платформа для просування порад та хронік компанії. Сюди варто розміщувати навчальні ролики, промо-відео, інтерв’ю тощо. 

Айдентика та оформлення

Справжній бренд турбується про брендинг. Тому для своїх сторінок створюйте візуальні матеріали у одному стилі:

  • Логотип; 
  • Фірмові кольори та шрифти; 
  • Придумайте власний стиль наповнення. 
Рекомендуємо також
Отвечать или игнорировать? Троллинг в социальных сетях и форумах
15.03.2018 11641
Отвечать или игнорировать? Троллинг в социальных сетях и форумах
Зачем пиарщику разбираться в интернет-маркетинге?
13.05.2018 14962
Зачем пиарщику разбираться в интернет-маркетинге?

Виготовленням айдентики бренду, яка використовуватиметься у всіх марекетингових продуктах компанії займається дизайнер. Та для початку, можна використовувати графічні онлайн-редактори самостійно. 

Корпоративна історія

Користувачі соціальних мереж хочуть знати хто стоїть за комерційною сторінкою. У своїх перших постах розповідайте про себе, свої технології і як це відбувається. За словами начальника маркетингового відділу “Добра Хата” Романа Креніди,  корпоративні сторінки є частиною комплексу впливу на імідж компанії та довіри клієнта. Крім того, пости у соціальних мережах впливають на збільшення конверсії зацікавлених клієнтів.

Це майданчик для спілкування та отримання фідбеку від свого споживача. Це отримання інформації від соціальних мереж про вподобання тих людей, які переходять через рекламу на ваш сайт. Та робити це єдиним інструментом продажу товарів чи послуг у будь-якому бізнесі я б не став.


З яким бюджетом починати 

Погляди SMM-спеціалістів на це питання відрізняються. Хтось розпочинає та веде проекти із 50 доларами, а хтось не береться просувати бренд і за 2000. 

Розмір бюджету залежить від:

  • платформи;
  • кількості фото- та відеоконтенту; 
  • виду реклами на сторінці (таргетинг, реклама через Stories тощо); 
  • виконавця (агенція, власний спеціаліст);
  • бажаного кінцевого результату. 

За словами експертів, всі дії на сторінці може вести власник бізнесу самостійно. Та, зазвичай, це займає багато часу, оскільки треба опановувати нові інструменти та навички.

Просування власного бренду через соціальні мережі — вдалий старт для молодого бізнесу. Для компаній зі сформованою історією радимо просувати власну продукцію через ЗМІ. Deadline допомагає

Терміново шукаємо експертів

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 29854

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!