За статистикою, найпопулярнішою соціальною мережею в Україні є Фейсбук. Її використовують 45% зі всі онлайн-користувачів. Трохи рідше користуються Twitter, Instagram та YouTube.
Найчастіше, соціальні мережі для просування використовують молоді та маловідомі бренди. Вершину популярності займають такі товари як одяг, взуття, косметика для тіла, прикраси та аксесуари, харчові продукти, товари для дому або ж дитячі товари.
Оберіть правильну платформу
Найбільш універсальною платформою вважається Facebook. Мережа підійде для формування іміджу компанії, залучення нових клієнтів та підвищення кількості продажу продукції. У цій мережі є повний пакет бізнес-інструментів для створення постів, реклами та аналізу статистики. Начальник маркетингового відділу “Добра Хата” Роман Креніда додає, що у Фейсбуці є вбудований штучний інтелект, який аналізує аудиторію за поведінкою, реакціями та вподобаннями.
Айдентика та оформленняСправжній бренд турбується про брендинг. Тому для своїх сторінок створюйте візуальні матеріали у одному стилі:
|
Рекомендуємо також
15.03.2018
11641
13.05.2018
14962
|
Виготовленням айдентики бренду, яка використовуватиметься у всіх марекетингових продуктах компанії займається дизайнер. Та для початку, можна використовувати графічні онлайн-редактори самостійно.
Корпоративна історія
Користувачі соціальних мереж хочуть знати хто стоїть за комерційною сторінкою. У своїх перших постах розповідайте про себе, свої технології і як це відбувається. За словами начальника маркетингового відділу “Добра Хата” Романа Креніди, корпоративні сторінки є частиною комплексу впливу на імідж компанії та довіри клієнта. Крім того, пости у соціальних мережах впливають на збільшення конверсії зацікавлених клієнтів.
Це майданчик для спілкування та отримання фідбеку від свого споживача. Це отримання інформації від соціальних мереж про вподобання тих людей, які переходять через рекламу на ваш сайт. Та робити це єдиним інструментом продажу товарів чи послуг у будь-якому бізнесі я б не став.
Добра Хата
З яким бюджетом починати
Погляди SMM-спеціалістів на це питання відрізняються. Хтось розпочинає та веде проекти із 50 доларами, а хтось не береться просувати бренд і за 2000.
Розмір бюджету залежить від:
- платформи;
- кількості фото- та відеоконтенту;
- виду реклами на сторінці (таргетинг, реклама через Stories тощо);
- виконавця (агенція, власний спеціаліст);
- бажаного кінцевого результату.
За словами експертів, всі дії на сторінці може вести власник бізнесу самостійно. Та, зазвичай, це займає багато часу, оскільки треба опановувати нові інструменти та навички.
Просування власного бренду через соціальні мережі — вдалий старт для молодого бізнесу. Для компаній зі сформованою історією радимо просувати власну продукцію через ЗМІ. Deadline допомагає