pixel mautic

Deadline - сервіс №1 для журналістів в Україні. Дізнайтесь як ми допомагаємо журналістам і як це працює для експертів чи піарників.

Deadline Блог - сервіс №1 для журналістів України
Главная > Блог > Приватна думка > Соціальна активність, сторітелінг та маркетинг впливу: яким буде PR у 2020 році

Соціальна активність, сторітелінг та маркетинг впливу: яким буде PR у 2020 році

Приватна думка

Соціальна активність, сторітелінг та маркетинг впливу: яким буде PR у 2020 році

15.11.2019 10336

Чого ми можемо навчитися з 2019 року, а що доведеться вчити з нуля — прогнозують експерти Deadline.

Спiкер

Анастасія Олексюк

Про автора:

Працювала репортеркою на телеканалі UA:Суспільне, інтерв’юеркою в онлайн-виданні Марічка News, кореспонденткою на сайті Ostroh.info. Учасниця міжнародних та всеукраїнських журналістських і культурних проектів. З 2017 року PR-менеджерка всеукраїнського літературно-перекладацького фестивалю TRANSLATORIUM. З серпня цього року - редакторка Deadline.com.ua.

Кілька десятків років тому PR полягав у роботі з місцевими чи центральними ЗМІ. У новому 2020 році експерти прогнозують використання нових інструментів для Media relations та зміну каналів для подання інформації. 

PR 2.0.  

У новому році, комунікації будуть спрямовані на формування репутації та забезпечення продажів бренду. Крім того, PR-фахівці приділятимуть більше уваги на пояснення важливості кардинально нових продуктів, що виходитимуть на ринку. Завданням у цій сфері стане формування нових цінностей, потреб, пояснення аудиторії, яким чином продукт тепер потрапить до їхнього життя.

Такі прогнози на майбутній рік дає Світлана Сом, начальник відділу стратегічних комунікацій Smilefood. За її словами, у 2020 році, посилиться роль соціальної корпоративної відповідальності, етики в PR та інструментів формування репутації бренду: створення проєктів на межі між соціальною відповідальністю і маркетингом. 

Подальший розвиток у взаємодії між брендом і клієнтом отримає PR 2.0, а саме — різноманітні цифрові формати присутності компаній. Але це не означає, що функціонал піарника обмежиться роботою із соцмережами. Media relations залишаються актуальними, а фахівці з комунікацій виступають надійними партнерами в оперативному наданні журналістам якісного контенту, експертних думок.


На піку популярності залишатиметься робота з брендом через соціальні мережі та сторітелінг. Все далі наближатиметься «до нуля» стандартна розсилка прес-релізів, оскільки такий традиційний PR не працює для деяких брендів. 

Внутрішні комунікації 

У корпоративних комунікаціях більше уваги приділятиметься внутрішнім комунікація, оскільки їх ефективність безпосередньо впливає на зовнішню комунікацію і репутацію компанії, каже Олена Дальська-Латошевiч, керівниця відділу PR та комунікацій.

У новому році, зросте потреба в медіа-коучингу і фахівцях, які можуть підготувати внутрішніх стейкхолдерів компанії або організації до публічних виступів і інтерв'ю.

Продовжить свій розвиток e-PR, який використовується для довготривалих стратегічних проєктів. З розвитком такої платформи, як WhitePress Ukraine, фахівців отримали інструмент, що дає можливість контролювати публікації шляхом розвитку діджитал-інструментів дає можливість швидко реагувати в публічному полі.

Нові PR-інструменти 

Віртуалізація розпочне активний розвиток у сфері PR та протягом найближчих 5-7 років стане основним каналом для роботи PR-спеціалістів майбутнього, каже Єгор Шишенюк, генеральний директор консалтингової компанії «Якість гарантована». За його словами, використання цієї тенденції прослідковуються у більш ніж половини економічно активного населення країни. 

Зараз це акаунт в Фейсбуці, номер у Вайбері, пошта в Google, картка в Приваті. Але вже за кілька років усе це консолідується в "віртуальний орган" кожного економічно активного громадянина, за допомогою якого він і буде жорстко зв'язаний з іншими елементами суспільства.

Егор Шишенок

Консалтинговая компания Якість Гарантовано

Експерт прогнозує, що віртуалізація змінить систему зв'язку зі споживачами й не тільки у комерційному сегменті, а й в соціальному та політичному аспектах. 

Список порад від експертів для PR-фахівців 

На що звернути увагу будуючи PR-стратегію у новому році.

  • Створювати унікальну історію бренду за допомоги ЗМІ; 
  • Проявляти гнучкість у комунікаціях і швидко реагувати на зміни; 
  • Використовувати різноманітні канали для пошуку і спілкування з аудиторією: соціальні мережі, зустрічі, колаборація з блогерами, тематичні агенції тощо;
  • Перевірити репутаційний аудит за останній рік і на його основі побудувати стратегію, керовану даними. 

Зміни у PR-сфері впливають на зміни у всьому медійному просторі.Про найголовніші новини дізнавайтесь у Deadline. 

Терміново шукаємо експертів

Популярне
Останнє
Про Deadline пишуть

Безкоштовні уроки PR поштою?

Про PR та медіа для бізнесу
і окремих фахівців

Вже підписались: 29854

Створюйте цiкавi статтi в медiа Украiни!