Інтерв'ю - це чудова нагода розповісти про себе, свою компанію, продукт чи послугу широкому коли глядачів чи читачів. І цей шанс потрібно використати на 100%. Ви повинні за короткий проміжок часу передати найсуттєвішу інформацію, яка буде корисною для реципієнтів. Ми зібрали для вас топ-6 порад, як потрібно готуватися та проводити інтерв'ю.
Відповідайте по суті
Якщо журналіст задає вам питання, то намагайтеся відповідати чітко та коротко. Ваші речення повинні буди короткими та передавати закінчену думку.Одна речення - одна думка. Пам'ятайте, що журналісти можуть вирізати деякі речення та фрази, але зміст вашого повідомлення повинен залишатися незмінним. Одразу зробити свою промову чіткою та зрозумілою дуже складно. Тому потрібно виділяти хоча б десять хвилин щоденно на тренування власної мови.
Думайте, як журналістЯкщо ви не отримали питання до інтерв'ю заздалегідь, то починайте мислити як журналіст. Звісно, кореспондент не має мети слухати лише про ваш бренд та ваші досягнення. Його мета - розповідь про ситуацію на ринку в цілому, а ваше підприємство лише приклад у журналістському матеріалі. Тому, спілкуючись з медіа, будьте готові говорити про ситуацію у секторі в цілому, озвучувати власні прогнози та статистику. Оперуйте фактамиЯкщо ви не маєте 100% підтвердження інформації, то не слід озвучувати її. Пам'ятайте, що у журналістиці, як у суді, - все, що ви сказали, може бути використано проти вас. |
Рекомендуємо також
24.03.2018
9741
15.03.2018
9072
|
Не бійтеся казати більше
Як правило, журналіст спочатку задає свої питання, які приготував заздалегідь, а в кінці інтерв'ю пропонує спікеру додати щось від нього. Це ваш шанс заявити про компанію та себе. Обов'язково скористайтеся цим шансом та приведіть декілька прикладів із досвіду компанії чи зробіть акцент на власному продукті.
Залучайте інших фахівців
Якщо журналіст задає питання, відповідь на яке ви не знаєте, не потрібно намагатися щось вигадувати або брехати. Відповідайте чесно, що наразі не володієте цією інформацію, але дати коментар з цього питання може ваш заступник по фінансам / персоналу / виробництву тощо. Залучайте заступників до інтерв'ю, які знають конкретну тему краще за вас.
Пропонуйте послуги
Після закінчення інтерв'ю обов'язково подякуйте журналістам та зробіть акцент, що ви готові допомагати медіа у створенні матеріалів. Наприклад, ви залюбки запропонуєте нову тему або ж підготуєте коментар, статистику тощо. Журналісти навряд чи відмовлять першому керівнику компанії. А така увага буде дуже приємна для кореспондентів.
Якщо ви ще не маєте власної піар-служби, а потреба у публічних комунікаціях вже існує, то звертайтеся до проіесіоналів. Ми з радістю допоможемо вам досягти ваших цілей. Украинский