Так, потрапляння у пастки неминуче, й ваше завдання - зробити так, щоб репутація компанії від цього не постраждала.
Якщо ви хочете провести зважену, ефективну та послідовну кампанію зі зв'язків з громадськістю, найкращим варіантом буде найняти спеціаліста зі зв'язків з громадськістю. Але в тому-то і справа, що деякі люди або не думають, що у них є на це бюджет, або відчувають, що можуть впоратися з цим самостійно. Тому, якщо ви вирішили йти у безмежне плавання піару наодинці, то прихопіть із собою рятувальне коло у вигляді наступних порад, адже у "шторм" воно вам обов'язково знадобиться.
Не марнуйте час
Якщо ви ініціюєте розповідь про компанію, реагуєте на кризу або щось середнє, затримка обходиться дорого. Звісно, ви хочете, щоб повідомлення було правильним, та планує розмістити статтю чи новину в "правильний час". В більшості випадків, правильний час настає зараз, а не тоді, коли ви відчуваєте себе комфортно та спокійно.
Адекватно реагуйтеБільшість піарників-початківців та підприємців, що вирішили займатися комунікаціями самостійно, не знають та не вміють адекватно реагувати на те, що відбувається. Після першої вдалої публікації, що отримала безліч репостів, вважють, що справу зроблено й можна відпочивати. Тепер клієнти та партнери самостійно знайдуть їх. Або ж, навпаки, після негативної публікації починають судові справи з газетою чи впадають у паніку, та вирішують більше ніколи не зв'язуватися з журналістами. Потрібно навчитися адекватно реагувати на те, що бачите. Так, одна позитивна публікація - це добре, але не перемога. А одна-дві негативні публікації - також не кінець світу. Тому потрібно діяти, виходячи із того, що трапляється навколо вас. Розумійте цілі ЗМІЗрозумійте нарешті, ЗМІ не створені для того, щоб просувати ваш бренд, тому не чекайте, що кожен ваш прес-реліз чи стаття будуть обов'язково опубліковані. Це по-перше. По-друге, головна мета ЗМІ, як бізнесу, заробляти гроші, тому іноді вам доведеться заплатити за рекламний чи іміджевий матеріал, але це зовсім не означає, що постійно будете давати гроші журналістам. По-третє, мета ЗМІ, як соціального інституту, надавати актуальну та корисну інформацію. Тому, спілкуючись з медіа, одразу подумайте, чи має ваша стаття, новина, прес-реліз якусь практичну користь. Якщо ні, то не розраховуйте на публікацію. |
Рекомендуємо також
09.06.2019
8851
12.07.2019
9617
|
Переосмислюйте контент
Все, що ви надсилаєте до медіа, буде переосмислене та переписане з урахуванням стандартів ЗМІ. Й вам краще прийняти цю думку ще до того, як ви розпочнете роботу з медіа. Тому дуже важливо вивчати редакційну політику видання: про що пише медіа, як пише, які фото використовує тощо. Якщо ваш матеріал буде відповідати стандартам редакції, то ви зменшуєте шанси на переосмислення та нове написання вашого матеріалу. Скоріше за все, редакція збереже авторський текст.
Думайте, про що спілкуєтесь з медіа
Це найпоширеніша помилка усіх початківців. Ви просто не розумієте, який матеріал пропонувати медіа. Наприклад, ви написали величезну наукову статтю, додали експертні коментарі, навели статистику, навіть формули туди вставили, а медіа відписали, що матеріал їм не цікавий. Як? Чому?Невже стільки часу згаяно марно? Перед тим, як відправляти статтю до медіа, треба зрозуміти характер видання. Якщо це наукові журнали, то вони з радістю приймуть статтю, що написана науковою мовою, містить специфічні формули, графіки, малюнки тощо. Але суспільно-політичні медіа таку статтю не приймуть. Адже вони пишуть про соціальні проблеми й їх вирішення. Це не позначає, що їм не сподобався матеріал. Просто потрібно викласти його у належній формі.
Якщо ви досі не впевнені, з чого та як починати роботу із медіа, то рекомендуємо вам залучати фахівців.краинский