Про довіру
Часто керівники PR-департаментів, які займаються стратегічними комунікаціями, мають доступ до різної інформації всередині компанії (ну, а як інакше ефективно працювати?). До стратегічних питань відносяться:
- планування роботи всього департаменту комунікацій згідно з бізнес-планом компанії;
- збір, обробка конфеденційної інформації, щодо залучення коштів, створення нових продуктів, угоди по злиттям і поглинанням, тощо;
- кадрові зміни в складі керівників, акціонерів тощо;
Піар-агенції можуть стати гарним помічником у виконанні поточних справ й працювати як прес-офіс компанії. Підрядникам варто довірити усі комунікаціїї зі ЗМІ, підготовку журналістських матеріалів, організацію особливих заходів для журналістів, таких як прес-тур, моніторинг та аналітику (прес-кліпинг, вимірювання ефективності кампанії).
Варто співпрацювати з аутсорсингом, якщо:
- Треба підготовувати відповіді журналістам, розміщувати їх в ЗМІ швидко
- Хочеться домовитися із журналістами чи редакцією, з якими штатний піарник не знайом
- Аутсоринг має більш широку базу експертів, лідерів думок, технічних партнерів
Про вибірСьогодні на ринку працює сотні різних піар-агенції, але як обрати ту, що точно вирішить усі питання бізнесу, якісно та вчасно зробить потрібні матеріали, зможе зберегти комерційну таємницю тощо. Щоб не помилитися у виборі, потрібно затребувати такі документи:
|
Рекомендуємо також
08.01.2019
22627
01.10.2018
24293
|
Піар-комунікації - це у першу чергу внесок в успішну й стабільну діяльність компанії, тому потрібно заздалегідь обирати надійних підрядників й партнерів.
Але перед тим, як звертатися до піар-агенцій, підготуйте відповіді на наступні питання або створіть бриф:
- Мета та задачі комунікації. Задля чого вам потрібен піар?
- Короткий звіт про те, що вже було зроблено у медійному просторі;
- Тематика бізнесу, основні цільові аудиторії;
- Переваги та недоліки бізнесу, ваша унікальна торгова пропозиція, відмінності від конкурентів;
- Запланований бюджет;
Якщо ви не маєте чіткої відповіді на всі ці запитання, то жодна агенція не допоможе вам у вирішенні проблем!
Ознаки професійного й надійного підрядника
- працює на ринки більше року;
- має портфоліо й успішні кейси;
- має власну базу ЗМІ, лідерів думок;
- готовий до підписання угоди про нерозголошення конфеденційної інформації;
- готовий працювати з KPI;
- готовий надати комерційну пропозицію, медіа-план, кошторис;
- завжди на зв'язку та може відповісти на всі питання замовника.
На Deadline кожен день з'являються запити медіа. Статті можуть з'являтися роками у пошуковій видачі.
Чи варто платити журналістам за матеріали? Є ті, які так роблять, але замовну статтю може бути все одно «видно». Крім того, ви псуєте свою репутацію і розписуєтесь в своїй неспроможності бути цікавими. Журналістів можна розпестити - вони завжди будуть просити гроші за статті, а також можуть прославити компанію, як люблячу «джинсу» і тоді і інші видання не братимуть статті про компанії безкоштовно. У той же час, треба розуміти, що є категорії видань, які ніколи не пишуть нічого безкоштовно. Зазвичай, це видання, які пишуть про моду, бортові журнали, розділи «де купити» і т.п.
Як стати гарним ньюсмейкером і завоювати любов ЗМІ? 3 правила гарної відповіді журналісту:
- Відповідайте повно. Відповідь з цифрами, прикладами і фактами, так швидше можна потрапити в ЗМІ
- Відповідайте вчасно. Після дедлайну ваш відповідь нікому не потрібна. Навіть краще відповісти раніше терміну.
- Не соромтеся оцінювати події, чужі проекти, висловлювати альтернативну думку
Журналісти - друзі Deadline. Вони нічого не винні. На ринку сотні компаній, які хочуть потрапити на шпальти газет, а кількість ЗМІ обмежена. Так що потрібно цінувати контакти навіть в невеликих виданнях. Журналіст може несподівано перейти на інше місце роботи - великий телеканал, відоме ЗМІ.
А поки подивіться відкриті теми запитів.