Громадські та благодійні організації існують лише за рахунок спонсорів або ж міжнародних грантів. Як правило, гроші виділяються виключно на реалізацію програми дій та не можуть бути витрачені на публікації у медіа, якщо це непередбачено низькою заходів. Тим не менш, благодійники намаються розповідати про свою діяльність через ЗМІ й залучати таким чином волонтерів, органів держвлади та інші аудиторії. Як робити піар, якщо грошей зовсім не має.
Отже, піарник благодійної організації отримав завдання зробити не менш 20 публікацій в медіа, не маючи ані бюджету, ані зв'язків. З чого почати?
Добре вивчіть закони
Сьогодні законодавство України гарантує безкоштовне розміщення соціальної реклами в медіа, якщо умови до рекламних текстів/роликів/фільмів витримано у повному обсязі. Тобто, готовлячи листа до ЗМІ, зробіть посилання на статті Закону, що дозволяє розміщувати інформацію соціального значення безкоштовно.
Готуйте якісні історіїМедіа завжди знаходяться у пошуку людських історій, що нікого не залишать байдужими. Саме благодійні фонди та громадські організації, що постійно працюють з людьми, мають в своєму арсеналі безліч цікавих історій. Тому сміливо пропонуйте ЗМІ зробити сюжет, статтю чи есе про певну людину, її проблеми та досягнення. В теж самий час ви зможете й розповісти про діяльність організації. Кожний день доповнюйте базу журналістівЗвичайний день піарника повинен починатися з 10-15 телефонних дзвінків до медіа. Тільки завдяки постійним комунікаціям з журналістами, ви зможете створити свою базу лояльних ЗМІ й звертатися до них за розміщенням матеріалів. Знаходьте партнерівЯкщо благодійна організація зовсім не має коштів для розміщення матеріалів, а журналісти поки не готові публікувати ваші статті безкоштовно, прийшов час шукати сильних партнерів. Наприклад, багато громадських організацій роблять спільні піар-проекти з великими компаніями, які покривають 100% витрат на рекламу. |
Рекомендуємо також
24.07.2018
8714
16.02.2018
18571
|
Вигадуйте цікаві заходи
Отримати 20-30 публікацій за раз можливо, якщо ви вигадали та реалізували дійсно креативний та цікавий захід. Челенджи та флешмоби - це кращій шлях до отримання публікацій без витрат грошей та часу.
Постійний користувач платформи Deadline.com.ua Ілля Злобін підготував власний чек-лист для піарників громадських та благодійних організацій.
- Розумійие власну аудиторію та канали комунікації з нею. Краще витратити час на розміщення публікацій в 2-3 цільових медіа, ніж отримати 10 публікацій в ЗМІ, які ваша аудиторія не читає.
- Підготуйте базу контактів журналістів. Зробити це можна завдяки пошуку в Гугл, в соціальних мережах або на платформі Deadline.com.ua.
- Готуйте якісні прес-релізи, статті, які будуть цікавими для медіа та їх аудиторії;
- Дайте журналістам свободу вибору. Можливо, сьогодні він не напише про ваш проект, але повернеться до нього завтра.
- Будьте готові до запитань та коректних відповідей на них.
- Пишіть правильні листи журналістам та пропонуйте їм цікаві теми, факти, історії.
Оприлюдніть підсумки. Покажіть все відкрито. Збирайте кошти і не забувайте дякувати за них не тільки на сайті і в соціальних мережах, але і через ЗМІ. Навчіть людей, вірити тому, що вони допомогли не дарма.
Deadline допомагає