Прес-анонс допоможе розповісти важливу для вашого бренду чи компанії подію через ЗМІ. У такому матеріалі зібрана найважливіша інформація: хто, що, коли, для чого і як. Головне — залишити у тексті таємниці, щоб більше зацікавити ЗМІ та їх читачів.
Для ЗМІ, як для себе
Прес-анонс — це текст-запрошення. Тому, чим більше медіа текст опублікують, тим більше шансів, що про вас дізнаються. Перше, на що читач звертає увагу у тексті — заголовок. Він повинен “зачепити” читача та змусити його витратити час для цього тексту. У заголовку важливо зібрати своєрідні “ключі” всього тексту та поєднати між собою. Робота, насправді, не з легких. Для кращої пошукової конверсії у Google використовуйте у заголовку назву івенту чи компанії.
Прес-анонс, як і прес-реліз потрібно писати у газетному стилі. Тобто, не використовувати уособлення. Все сухо та лаконічно. Намагатись впорядковувати інформацію короткими реченнями. Без перевантаження деталями. Найчастіше, написаний вами ж текст потрапляє у видання без переробки, оскільки у ЗМІ на це немає часу.
Структура прес-анонсу:
- Заголовок;
- Лід: декілька речень про ключові моменти події;
- Основа інформація: імена запрошених гостей, короткий опис програми івенту, тощо.
- Коментар організатора допомагають якомога яскравіше розкрити тему;
- Уточнення деталей: дата, час, місце, наявність реєстрації для ЗМІ, посилання на соціальні мережі та сайт;
- Контакти особи, що несе відповідальність за подію.
Та перш ніж надсилати лист із проханням публікації переконайтесь, що ви самі (як незалежний читач) змогли б такий текст прочитати.
Оформлення прес-анонсу
Після написання тексту перевірте його на наявність граматичних та семантичних помилок. Якщо у тексті є цитата — виділіть її курсивними шрифтом та підпишіть ім’я та посаду спікера.
Увесь текст повинен візуальни розбитий по-абзацам. Заголовк та лід краще виділити окремим шрифтом. І так, пам’ятайте, що шрифт повинен бути однаковим.
Розмір прес-анонсу повинен не перевищувати 2 аркушів. А сам документ найкраще відправляти у форматі WORD.
Помилки у розсилці
Журналісти у більшості випадків ігнорують повідомлення на пошті, що в темі мають схожі на спам заголовки. Пишіть конкретну назву, наприклад: «Івент для власників бізнесу…. » або «Набір журналістів на стажування». Хороший прес-анонс потребує супровідного листа. Він коротко описує ваш текст та закликає журналістів до публікації. Крім того, в листі потрібно залишати фото до матеріалу та контакти для уточнення інформації. А якщо пощастить, — для повноцінного журналістського матеріалу.
Радимо надсилати прес-анонс декількома мовами за тиждень до події. Це збільшує шанси на поширення інформації, оскільки ЗМІ можуть опублікувати матеріал за декілька днів після вашого листа. Якщо сумніваєтесь у власних силах — пишіть нам. Deadline допомагає