Треба одразу зазначити, що професійні піарники зроблять свою справу набагато швидше, ефективніше та краще. Піарник на аутсорсингу чи піарник у штаті зможе за декілька місяців створити імідж компанії, привернути увагу покупців, представників органів влади, потенціальних партнерів до бренду. Але якщо ви не можете дозволити собі витрачати гроші на професіоналів, то використовуйте наступні поради. Якщо ви все зробите вірно, то зможете отримати гарний піар без грошей.
Працюйте над власним YouTube каналом
Перше, що ви можете зробити, - це створити власний YouTube-канал та працювати над його просуненням на ринку. Це не є таємницею, що журналісти регулярно продивляються тематичні канали, щоб знайти нові теми, факти або спікерів для власних матеріалів, тому ваш ресурс може стати таким собі newsmaker. Але контент має бути дійсно корисним й унікальним. Якщо ви лише переказуєте інформацію, яку прочитали раніше, то не сподівайтеся, що ваш канал потрапить у поле зору журналіста.
Соціальні мережіСоціальні мережі працюють швидше за ЗМІ - це факт, який був доказаний десятками досліджень. Інформація у соціальних мережах поширюється дуже швидко та потрапляє на очі журналістам. Звісно, працівники медіа потім перевіряють вірогідність фактів, що розміщено у соцмережі, й якщо інформація правдива, то роблять власні матеріали. Отже, ви можете використовувати цей канал для просунення власного бренду. Щоденно потрібно розміщувати 2-3 пости з корисною інформацією, яка може зацікавити ЗМІ. На основі ваших постів журналіст може зробити власний авторський матеріал. Генеруйте новиниЖурналістам вкрай бракує свіжих та цікавих новин. Тільки уявіть, що журналіст у національному інтернет-виданні має створювати до 10-12 новин на добу. Тому дуже важливо пропонувати журналістам якісний інфопривід для створення новини. Ви можете йти двома шляхами - створювати новини, що пов'язані з вашим бізнесом, або ж коментувати новини закордонних ЗМІ у прив'язці до вашого бізнесу. |
Рекомендуємо також
02.08.2019
8122
25.07.2019
9101
|
Створюйте унікальні статті
Хочете отримати безкоштовну публікацію? Тоді створіть унікальну, цікаву та корисну статтю, що буде повністю відповідати інтересам конкретного ЗМІ. Але пам'ятайте, що матеріал повинен бути повністю унікальним й не публікуватися у інших ЗМІ. Формула успіху виглядає наступним чином: одна стаття - одне ЗМІ.
E-mail маркетинг
За допомогою електроних листів можна не тільки продавати товари чи послуги, але й формувати відносини з журналістами. Робіть корисні й цікаві підбірки фактів та новин вашої сфери бізнесу, додавайте власні новини. Привчіть журналістів, що ви є тим джерелом корисної інформації, яку вони можуть використовувати у своїй роботі постійно.
Якщо ви досі вагаєтесь та не впевнені, що зможете робити якісні матеріали, які сподобаються ЗМІ, то звертайтеся до професіоналів. Deadline допомагаєкраинский