Якщо ви підприємець, одна з найважливіших бізнес-стратегій, яку ви повинні використовувати, - це правильний PR. Ви можете подумати, що просування себе трохи марно або, можливо, егоїстично, однак, якщо ви хочете, щоб вас вважали експертом у своїй галузі, то використання цих порад по зв'язках з громадськістю допоможе вам побудувати свою репутацію.
1. Хороша біографія на вершині списку
Це важливо! Біографія-це лише один інструмент, який ви можете використовувати, щоб продемонструвати свій досвід і знання. Хороша біографія - це не просто резюме. Вона повинна описувати і демонструвати вашу кар'єру, виділяти області, в яких ви є експертом, і продавати вас по-справжньому. Щоб написати виграшну біографію, почніть з використання перевернутої піраміди, де найважливіша інформація знаходиться на початку. Переконайтеся, що ви включили свою галузь знань, свій досвід і знання, свою кваліфікацію і приклади своїх успіхів. Це також чудова ідея, щоб створити кілька версій вашої біографії для певних ситуацій. Наприклад, коротка біографія (100 слів) відмінно підходить для медійних можливостей, більш довга біографія підходить для веб-сайтів і конференцій (1 сторінка), а микробіо (1 або 2 речення) ідеально підходить для соціальних мереж або додавання в нижній частині статті.
2. Мережа контактівСпілкування з людьми - це найкращий спосіб створити собі репутацію і отримати своє ім'я. Коли люди знають вас і знають, що ви можете запропонувати, вони, швидше за все, будуть мати справу з вами або рекомендувати вас іншим людям. Пам'ятайте, що мережа не про продаж; насправді мова не йде про розмову. Мережа про прослуховування. Кращі мережевики - це ті, хто вміє будувати відносини і витрачати час, дізнаючись про інших. 3. PR (і соціальні медіа) стратегіяСтворення плану про те, як ви збираєтеся будувати свою репутацію, життєво важливо для вашого успіху. Витратьте час, щоб зрозуміти, як ви можете успішно передати свої професійні знання журналісту. Щоб допомогти вам розвинути привабливі сюжетні аспекти, гідні інтересу ЗМІ, вам слід:
Персональний веб-сайт також може надати вам онлайн-платформу, де ви зможете рекламувати себе, бути легко знайденим і виступати в якості центру для всієї вашої інформації. |
Рекомендуємо також
19.02.2018
9321
29.05.2019
9101
14.06.2019
8085
12.09.2019
9519
|
4. Знати, як створити гарний журналістський матеріал
Прес-реліз — відмінний спосіб спілкування зі ЗМІ та побудови своєї репутації. Тим не менш, ви повинні бути впевненим в тому, як ви структуруєте і складаєте чернетка оголошення, інакше ви знайдете свій прес-реліз у смітнику в лічені секунди. Коли ви сідаєте направо на випуск преси, ви повинні пам'ятати про публікацію, в яку ви будете її відправляти. Ваша загальна мета для розсилки прес-релізу — донести ваші повідомлення до цільової аудиторії.
5. Список ЗМІ
Список засобів масової інформації документує ключові контакти у вашій галузі, з якими ви хочете створити собі репутацію. Це будуть ті, хто пише історії з ключових питань вашої галузі, і можуть включати журналістів, продюсерів, блогерів, фрілансерів і редакторів.
Список ЗМІ створюється наступним чином:
- Пошук вашої аудиторії - які публікації використовує або переглядає ваша цільова аудиторія;
- Ідентифікація контактів - відповідна людина, яка буде читати вашу презентацію або прес-реліз;
- Створення бази даних - сортуйте контактну інформацію в електронну таблицю з різними іменами для публікації, контактної особи, посади, адреси електронної пошти та номери телефону;
- Категоризируйте свій список - сортуйте контакти за темами або областях інтересів найголовніше, переконайтеся, що ви регулярно оновлюєте свій список.
Пристрасть, цілеспрямованість і позитивний настрій породжують успішних підприємців. Знання того, як використовувати піар для створення репутації, виховує великих підприємців.
Оригінал статті можна подивитися тут. Deadline допомагає