Читач сприймає інформацію простіше за допомоги візуальних елементів. Найчастіше, піарники до власного тексту додають фотографії або ж створюють інфографіку. Та чи завжди підійде, той чи інший тип візуалізації для прес-релізу редакція дізнавалися в експертів, які працюють з контентом щоденно.
За словами Digital-маркетолога Іллі Злобіна, використовуючи діаграми, графіки, таблиці та інші засоби візуальної комунікації в тексті, можна краще зрозуміти, на чому слід зосередитись.
Як візуалізувати дані у маркетингу. Поради експерта:
- Визначте найкращий метод для візуалізації ваших даних (типографіка, інфографіка, фотографія, банер або ж переходи);
- Зберіть та упорядкуйте усі необхідні данні (цифри, назви, інструкції тощо);
- Оцініть моделі й тенденції та заплануйте кампанії (чи підійде ваша візуалізація для обраних ЗМІ).
Інфографіка
Інфографіку в текстах використовують для зображення динаміки розвитку бренду, інформування клієнтів у компанії або ж пояснення принципу роботи нової розробки. Цей тип візуалізації є найпопулярнішим серед сучасних медіа.
Коли потрібна інфографіка:
- Щоб пояснити складні речі простими словами. Інфографіка пояснює цифри, назва чи інструкції.
- Щоб розставити потрібні акценти. Порівняння в інфографіці підштовхує читача до правильного висновку на користь компанії.
- Щоб привернути увагу до бренду, компанії чи продукту. Компанії та бренди часто використовують авторську (дизайнерську) інфографіку. У ній використовують фірмові шрифти компанії, логотипи чи інші графічні елементи. Така інфографіка може стати «хайповим» зображенням в Інтернеті та приверне увагу до новини навіть не серед цільової авдиторії.
Фотографія
Один із найпопулярніших типів візуалізації тексту серед журналістів та піарників. Фото допомагають передати важливі та «живі» моменти із події. Досить часто, піарники використовують готові зображення із фотостоків. Для прес-релізу компанії, експерти радять використовувати власні зображення. Оскільки "стокові" фото не завжди позитивно впливають на імідж самого тексту, оскільки подібні (чи такі ж) фото читач уже міг зустрічати в інших. А це, на підсвідомому рівні, знецінює бренд компанії. Зображення повинні викликати «Вау-ефект», кажуть експерти. Тому радять використовувати у тексті унікальні фото, що створені під бренд (однаковий стиль, обробка, висока якість). Крім того, фото завжди можна комбінувати із відео, GIF чи банерами (головне зображення тексту). <div style="width:100%;height:0;padding-bottom:75%;position:relative;"><iframe src="https://giphy.com/embed/THCpwnKXcdlIc" width="100%" height="100%" style="position:absolute" frameBorder="0" class="giphy-embed" allowFullScreen></iframe></div><p><a href="https://giphy.com/gifs/text-nope-frog-THCpwnKXcdlIc">via GIPHY</a></p>
Скетчноутінг
Інакшими словами це авторські ілюстрації чи нотатки з використанням летерінгу, колористики та інших художніх прийомів. Цей тип візуалізації не сильно користується популярністю серед замовників, проте виграє в порівнянні із класичними фотографіями із фотостоків, каже скрайберка Юлія Кнюпа.
За його допомоги у текст можна ввести оригінальні зображення, які потім збільшуватимуть пошукову конверсію серед зображень та привертатимуть увагу не стандартним поглядом на речі. Дизайнери досить часто розробляють цілу серію графічних ілюстрацій, які потім використовуються у всіх публікаціях на конкретну тему.
Якщо контент-менеджер або журналіст має хист і смак, а також елементарні знання з візуальної грамотності, то немає ніяких проблем, щоб оформлювати контент самостійно. Проте що більшим і популярнішим є видання, то вищі до нього очікування аудиторії. Та й обсяги контенту, який треба оформити. у цьому випадку, а також у ситуації, коли в автора "руки не стоять" до візуалки, ліпше залучити дизайнера або іншого фахівця — ілюстратора, шаржиста, комікс-мейкера. Також зараз існує безліч веб- і мобільних додатків, що допомагають оформлювати контент візуально, наприклад, Canva. Ательє візуальних конспектів
У PR-стратегії візуалізація — зручний та красивий інструмент для покращення текстів. Та варто пам’ятати, що новині тексти не вимагають складної візуалізації. Прес-релізи із великим даними чи складною до сприйняття інформацією краще «розбавити» графічними малюнками, банерами або ж інфографікою. ЗМІ надають перевагу оригінальним зображенням із обов'язковим зазначенням автора.
Залишились питання? Пишіть їх нашій редакції або дивіться вікритиі запити від мені. Deadline допомогає