Ефективно побудовані та реалізовані зовнішні комунікації можуть зробити з вас або з вашої компанії справжню зірку. Вас будуть впізнавати на вулиці, звертатися за консультаціями або ж жадати придбати продукцію вашої компанії. Разом з популярністю та загальною любов'ю на вас також полягає величезна відповідальність за вірогідність слів, якість продукції чи послуги тощо. Отже, не слід займатися піаром у наступних випадках.
Ви не в змозі виробляти більше товарів чи надавати більше послугЯкщо ви поки не впевнені в промислових потужностях або власних силах, то не слід займатися зовнішніми комунікаціями. Адже збільшення популярності та розпізнаваність бренду викличе збільшення попиту на вашу продукцію чи послуги. Й якщо вам доведеться відмовити клієнту, навряд чи він звернеться до вас знову. Отже, піар слід використовувати тоді, коли ви спроможні обробити усі заявки на придбання товару чи надання послуги. Ви не збираєтесь виконувати обіцянкиЦе дуже характерний прийом для політиків. У період агітаційної кампанії кандидати у депутати чи керівників міст та областей готові пообіцяти все що завгодно, аби отримати жадані голови виборців. Але після посідання посади обіцянки швидко забуваються. Пам'ятайте, що опублікований в інтернет-виданні матеріал може зберігатися там роками. Тому вашому електорату не становить труда відшукати всі ваші лозунги та притягнути вас до відповідальності. |
Рекомендуємо також
01.07.2019
8018
14.06.2019
8086
|
Ваш продукт або послуга не відповідають дійсності
Ви вирішили у прямому сенсі пропіаритися та трішечки збільшити характеристики вашої продукції чи ефективність послуг. Ви навіть заказали у професійних копірайтерів переконливі відгуки, виступили кілька разів в медіа, щоб аудиторія знала про ваш продукт. І ось ви досягли жаданої мети: продажі товарів чи послуг збільшилися, але й збільшилися негативні відгуки, майже усі придбані товари були повернені назад, а обурені покупці вимагають гроші назад. Такий розвиток сценарію можливий, якщо якість продукції не відповідає вашим обіцянкам. Більш того, такий обман спроможний вбити бренд, адже після розчарування клієнти не повернуться до вас, та й ще залишать негативні відгуки в інтернеті.
Не біжіть поперед потяга
Наприклад, ви домовилися про отримання великих інвестицій для власної компанії від відомої компанії, але документи ще остаточно не підписані. Не поспішайте випускати прес-реліз та хизуватися тим, що великий інвестор профінансує створення та розвиток компанії. Обов'язково дочекайтеся підписання документів й лише потім кажіть про значущу новину. Передчасне оголошення інформації може зірвати угоду.
У вас немає стратегії
Це дуже важливий пункт. Адже більшість компанії починають використовувати піар-комунікації ще до того часу, коли буде сформована стратегія розвитку. Що трапляється у підсумку? ЗМІ пишуть про ваші досягнення та плани, клієнти починають цікавитися вашою продукцією, а потім компанія йде з ринку. Кінець. Повернути довіру потенційних покупців після буде вкрай важко.
Якщо досі сумніваєтесь, чи починати піар-кампанію саме зараз, то радимо звернутися до професіоналів.
А поки подивіться актуальні запити від ЗМІ та підготуйте декілька відповідей, щоб отримати безкоштовну публікацію.