Сьогодні професіонали у галузі зв'язків з громадськістю мають володіти широким спектром якостей, щоб досягти успіху, починаючи від спілкування, вміння слухати та писати. На додаток до цих навичок кращі піарники також володіють різноманітними особистими якостями, такими як впевненість, креативність і рівень відкритості. Однак у багатьох професіоналів є одна спільна риса-емоційний інтелект. Ця риса характеру може бути визначальною між добрими та великими професіоналами, оскільки вона визначає здатність людини емоційно зв'язуватися з іншими.
Емоційний інтелект - це здатність людини керувати поведінкою, орієнтуватися в соціальних мережах і використовувати емоції людей на користь компанії. Ця якість важлива не тільки тому, що вона дає вам різноманітні навички, але й тому, що вона також допомагає вам виділитися серед конкурентів. Незалежно від того, чи ви є новим піар-фахівцем або досвідченим професіоналом, життєво важливо демонструвати свій емоційний інтелект скрізь, де ви можете. Нижче наведені відмітні характеристики, які підпадають під визначення емоційного інтелекту і надають будь-якій людині інструменти для досягнення успіху:
1. Самосвідомість
Самосвідомість - це здатність людини сприймати емоції і усвідомлювати їх по мірі їх виникнення. Як професіонал зі зв'язків з громадськістю, ви часто голос і особа, виступаючи від імені компанії. Тому, якщо ви втратили самовладання, це не обіцяє нічого хорошого, так як це погано відіб'ється на компанії, так і на вас самих. Контроль емоцій допоможе професіоналам зберігати спокій і краще виступати в якості представника бізнесу.
2. Самоврядування
Потрібно не лише розуміти свої емоції, вам також потрібно вміти керувати цими емоціями і адаптуватися до будь-якої ситуації. Показ люті й інших негативних емоцій викликає цілий ряд непередбачуваних наслідків як для окремої людини, так і для компанії, починаючи від невдалих кампаній і закінчуючи великими піар-катастрофами. В результаті дуже важливо, щоб піарники розуміли, коли їх емоції корисні, а коли тримати їх в секреті.
3. Соціальна обізнаність
Емоційний інтелект - це більше, ніж просто здатність сприймати емоції, він також визначає дії людини щодо цих емоцій. Соціальна обізнанність - це здатність вловлювати емоції інших, вміння співчувати і ефективно спілкуватися з ними. Для фахівця зі зв'язків з громадськістю, ця навичка має життєво важливе значення - вона може допомогти вам краще зрозуміти свою аудиторію і відчути, що викликає у них емоційний відгук.
4. Управління відносинами
Нарешті, остання навичка в широкій категорії емоційного інтелекту - це управління відносинами. Це визначає вашу здатність ефективно використовувати свою обізнаність для управління і навігації взаємодії з успіхом. Фахівці зі зв'язків з громадськістю щодня проводять різні вечірки, починаючи від клієнтів, колег, медіа-груп та інших. Для того, щоб орієнтуватися в постійно мінливому середовищі зв'язків з громадськістю і одночасно керувати відносинами, важливо, щоб піарники володіли високим ступенем емоційного інтелекту.
Оригінал статті можна побачити тут. Deadline допомагає